Scanningsklinikker i østjylland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. juni 2012

Miss BananaHammock

Hej tøser

Jeg har søgt lidt online efter scanningsklinikker i østjylland da vi overvejer at få en lavet en kønsscanning i i uge 16 - 17 stykker. Sådan lidt mellem NF og MD.

Men wow der er stor forskel på priserne.

Kan I anbefale et sted I har været, hørt om? Ellers måske er der et sted I har været som I absolut IKKE kan anbefale?

Fortsat dejlig søndag aften!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2012

Mutti2B

Scanningsjordemoderen i Silkeborg er rigtig dygtig og så sød. Jeg gav 500 for kønsscanning da jeg var 14+0

Anmeld

3. juni 2012

Miss BananaHammock

Mutti2B skriver:

Scanningsjordemoderen i Silkeborg er rigtig dygtig og så sød. Jeg gav 500 for kønsscanning da jeg var 14+0

Oki! Tak for input

Anmeld

3. juni 2012

Chevro

Scanningsjordmoderen er også i Århus

Anmeld

7. juni 2012

Kruse90

scanningsjordemoderen i Århus.
Hun er bare så sød og vi væltede i billeder da vi kom hjem

Anmeld

8. juni 2012

LHS

Jeg har også været ved scanningsjordmoderen i Århus og hun er super sød og gav sig god tid, så vi ikke var i tvivl om noget.

Hun fortalte at man skulle være opmærksom på, at der er nogle sygeplejesker der også har scanningsklinikker og de må ikke scanne indvendigt - hvis det skulle blive nødvendigt. Så bliver i sendt hjem og skal komme igen 14 dage efter. Det ville jeg ikke havde været ret tryg ved!!!

Anmeld

8. juni 2012

anynom

Mutti2B skriver:

Anmeld

8. juni 2012

otlitrom

"Scanningsklinikken" i Kolding og i Århus har vi brugt. Super behandlng og 400kr pr. gang. Langt billigere end andre steder, så vidt jeg googlede mig frem til dengang

Anmeld

8. juni 2012

2babygirls

Kruse90 skriver:

scanningsjordemoderen i Århus.
Hun er bare så sød og vi væltede i billeder da vi kom hjem

Vi tog godt nok en 3D scanning, men jun var så sød, og tog sig god tid, og lavede også et billede til den stolte farmor, udover dem vi fik med + dvd

Anmeld

8. juni 2012

Kruse90

Tina&Martin skriver:

Vi tog godt nok en 3D scanning, men jun var så sød, og tog sig god tid, og lavede også et billede til den stolte farmor, udover dem vi fik med + dvd

vi fik både en køns- og 3d scanning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.