Hjælp til hjemmelavede grød til baby på 7 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

781 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. juni 2012

Anonym trådstarter

Jeg laver normalt hjemmelavet grød og frugt mos til  baby.

det bliver lavede på min mælk. men nu ville jeg prøve at lave det på  vand. men synes det blev meget dej agtigt ? :/ Ville ha frostede det ned også putte brugt mos i´når baby skulle have det. og en isterning med min mælk som ligger i fryseren.

Hvad er der gået galt. ? Nogen tips til hvordan jeg gør det nemt for mig selv og lave nogen store omgang mad 

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2012

Frøken J.

Anonym skriver:

Jeg laver normalt hjemmelavet grød og frugt mos til  baby.

det bliver lavede på min mælk. men nu ville jeg prøve at lave det på  vand. men synes det blev meget dej agtigt ? :/ Ville ha frostede det ned også putte brugt mos i´når baby skulle have det. og en isterning med min mælk som ligger i fryseren.

Hvad er der gået galt. ? Nogen tips til hvordan jeg gør det nemt for mig selv og lave nogen store omgang mad 

På forhånd tak

Måske skal der bare mere vand i?  

Anmeld

3. juni 2012

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

Måske skal der bare mere vand i?  

tager 1dl ris/ majs mel og 2 dl. som der står på posen  :/

Anmeld

3. juni 2012

Frøken J.

Anonym skriver:

tager 1dl ris/ majs mel og 2 dl. som der står på posen  :/

Men der er jo ingen regel der siger, at du ikke må komme mere i, hvis du synes grøden bliver for tyk og dejagtig Ellers lav den som der stå, og så hæld ½ dl færdigblandet MME i bagefter? Hvis du ikke vil bruge din brystmælk  

Anmeld

3. juni 2012

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

Men der er jo ingen regel der siger, at du ikke må komme mere i, hvis du synes grøden bliver for tyk og dejagtig Ellers lav den som der stå, og så hæld ½ dl færdigblandet MME i bagefter? Hvis du ikke vil bruge din brystmælk  

det kan være jeg skal prøve det

eller evt på sødmælk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.