Er det normalt???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

247 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. juni 2012

Anonym trådstarter

Er det normalt med øget udflåd når man er gravid?? Jeg plejer normalt ikke døje med udflåd, men den sidste uge har jeg. Er ikke sikker på hvor langt jeg er henne, men omkring de syv uger.. Skal til lægen i morgen, med henblik på termins scanning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2012

Faith

Ja det er fuldstændig normalt!

Anmeld

3. juni 2012

camilla10

Anonym skriver:

Er det normalt med øget udflåd når man er gravid?? Jeg plejer normalt ikke døje med udflåd, men den sidste uge har jeg. Er ikke sikker på hvor langt jeg er henne, men omkring de syv uger.. Skal til lægen i morgen, med henblik på termins scanning

Jeg havde så meget udflåd, at jeg på et tidspunkt troede at vandet var gået! Så ja, det er helt normalt

Anmeld

3. juni 2012

Tona

Anonym skriver:

Helt normalt. Det kan blive så grelt at man er nødt til at gå med trusseindlæg enda

Anmeld

3. juni 2012

Nadja+Baby+2012

Anonym skriver:

Fuldstændig normalt jeg går altid med trusseindlæg.. Ellers ville det føles som om jeg havde tisset lidt hele tiden.. Hehe

Anmeld

3. juni 2012

MorDk

HELT normalt!!!

Bare være obs at det ikke lugter fælt... eller ligner hytteost. Så kan der være tale om svamp/blærebetændelse....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.