Var du dårlig dagene inden fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Var du dårlig dagene op til din fødsel?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.245 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. juni 2012

Trolde_mor

Jeg har hørt fra flere at de har været dårlige/syge i dagene op til fødslen, men har også hørt at det i nogle tilfælde har været en hurtig fødsel, og i andre tilfælde en problematisk fødsel (skal have hjælp i et eller andet omfang) og tænker om der er sammenhæng.

Så stem piger, så vi kan finde ud af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2012

MortilElias2010

Hvad menes der her med en problematisk fødsel?  

Anmeld

3. juni 2012

Trolde_mor

MortilElias2010 skriver:

Hvad menes der her med en problematisk fødsel?  

Hvor man skal have hjælp til at få sit baby ud eller selv at man selv har brug for hjælp f.eks. bagefter.

Anmeld

3. juni 2012

JH12

Jeg havde rigtig meget overskud op til fødslen, gik mange lange ture, og gjorde rent i døgn drift ! jeg fejlet intet, og jeg havde ingen problemer under fødslen ..

Anmeld

3. juni 2012

MortilElias2010

Trolde_mor skriver:

Hvor man skal have hjælp til at få sit baby ud eller selv at man selv har brug for hjælp f.eks. bagefter.

Ok, nej så havde jeg hverken det ene eller det andet. 

Anmeld

3. juni 2012

Rødhætte

Trolde_mor skriver:

Jeg har hørt fra flere at de har været dårlige/syge i dagene op til fødslen, men har også hørt at det i nogle tilfælde har været en hurtig fødsel, og i andre tilfælde en problematisk fødsel (skal have hjælp i et eller andet omfang) og tænker om der er sammenhæng.

Så stem piger, så vi kan finde ud af det

Jeg havde diarré dagen før og var meget urolig i hele kroppen.. Fødte aften efter uden problemer

Anmeld

3. juni 2012

Fenja09

Jeg havde en masse energi i ugerne op til fødslen, men på termin havde jeg det rigtig skidt. Fødte dagen efter. Havde en god og hurtigt fødsel. 2 timer fra første ve, uden smertelindring og hjælp til at føde (udover det normale).

/Fenja

Anmeld

3. juni 2012

Mettefpigen

Jeg havde det helt fint inden fødslen :-) var ude og hente møbler samme dag ;-) havde en hel fin fødsel uden smertelindring, lidt under 11 fra første plukve til lillemanden kom ud :-D

Anmeld

4. juni 2012

Mor til Ella

Joyce1986 skriver:

Jeg havde rigtig meget overskud op til fødslen, gik mange lange ture, og gjorde rent i døgn drift ! jeg fejlet intet, og jeg havde ingen problemer under fødslen ..

Det samme her. kørte på lossepladsen og alt muligt

Mærkede ikke veer som gørende ondt før kl 20, bistik 20.30 fødte 21.06

Pressede 2 gange.

Så synes sku det var fint.

Tror ikke man kan stille det sådan op Men meget sjovt at høre folks erfaringer.

Anmeld

4. juni 2012

-Sigrid-

Hehe jeg havd lidt tynd mave, men ellers ikke noget så nej Havde en hurtig og uproblematisk fødsel til trods for at hun var stjernekigger 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.