Ny i terminsgruppen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.193 visninger
11 svar
0 synes godt om
3. juni 2012

christina92

Hej med jer folkens

så gik det lige op for hende den hurtige blondine at der er terminsgrupper her på baby.dk

Så her er jeg altså!

Jeg hedder christina og venter 1. barn med min kæreste igennem 3,5 år. Kæresten er snart 32 år og studerer, jeg selv er 19 år og læser til pædagog. Vi venter sammen en hel perfekt lille pige Har termin d. 6 Oktober.

Vi er lige pt ved at flytte ud af lejligheden og ud i et dejligt hus som vi har lejet.

Jeg mærker endelig lillepigen hver dag og det er skønt, Jeg føler den skønneste kontakt med hende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2012

piadas

Hej med dig!

Jeg tror der er mange, der ikke er klar over, at disse terminsgrupper findes! Jeg har faktisk overvejet at lave en tråd ude i den åbne debat for at se, om folk ved det...jeg har nemlig bidt mærke i flere med termin i oktober, som ikke er herinde i gruppen. Selvfølgelig kan det være selvvalgt, at de "nøjes" med at være ude i det åbne forum, men det er jo en skam, hvis de misser gruppen herinde, fordi de ikke er klar over, at den findes!

Men velkommen til dig - der er ikke så meget gang i den herinde, så jo flere jo bedre (jeg skal overhovedet ikke gøre mig selv hellig, for jeg er heller ikke så god til at få skrevet herinde).

Anmeld

4. juni 2012

Chili

christina92 skriver:

JHej med jer folkens

så gik det lige op for hende den hurtige blondine at der er terminsgrupper her på baby.dk

Så her er jeg altså!

Jeg hedder christina og venter 1. barn med min kæreste igennem 3,5 år. Kæresten er snart 32 år og studerer, jeg selv er 19 år og læser til pædagog. Vi venter sammen en hel perfekt lille pige Har termin d. 6 Oktober.

Vi er lige pt ved at flytte ud af lejligheden og ud i et dejligt hus som vi har lejet.

Jeg mærker endelig lillepigen hver dag og det er skønt, Jeg føler den skønneste kontakt med hende.

ja, velkommen til dig

Og jeg giver piadas ret, der er ikke meget gang i den, men det kommer forhåbentligt snart

Og tillykke med kommende lille pige

Anmeld

8. juni 2012

OktoberMor

christina92 skriver:

Hej med jer folkens

Så her er jeg altså!

Hej med dig. Og velkommen herind..

Ja, der gik også lidt tid før jeg fandt dette, terminsgrupper.. Men nu er jeg her, som de andre siger så sker der ikke så meget herinde, men du skal være velkommen til at starte lidt liv herinde..   Dejligt at se du også er ung, så er der mulighed for at drøfte problemer sammen, hvis de omhandler at være ung. 

Det er dejligt at høre at du mærker liv hver dag, det er da fantastisk.. 

Glæder mig til at følge dig gennem en spændende periode, og høre om alle de op og nedture, du også kommer igennem.. 

Men velkommen til!

Anmeld

8. juni 2012

christina92

lillemor92 skriver:

Hej med dig. Og velkommen herind..

Ja, der gik også lidt tid før jeg fandt dette, terminsgrupper.. Men nu er jeg her, som de andre siger så sker der ikke så meget herinde, men du skal være velkommen til at starte lidt liv herinde..   Dejligt at se du også er ung, så er der mulighed for at drøfte problemer sammen, hvis de omhandler at være ung. 

Det er dejligt at høre at du mærker liv hver dag, det er da fantastisk.. 

Glæder mig til at følge dig gennem en spændende periode, og høre om alle de op og nedture, du også kommer igennem.. 

Men velkommen til!

Tusind tak  Det var en dejlig velkomstbesked at få!

Jeg glæder mig også til at følge jer andre, synes det er dejligt vi alle er lige langt plus minus 4 uger ca.

Så gennemgår man jo virkelig de samme ting

Anmeld

8. juni 2012

OktoberMor

christina92 skriver:

Tusind tak  Det var en dejlig velkomstbesked at få!

Jeg glæder mig også til at følge jer andre, synes det er dejligt vi alle er lige langt plus minus 4 uger ca.

Så gennemgår man jo virkelig de samme ting

Ja jeg syntes også det er dejligt, med disse terminsgrupper, hvor man kan dele en hel masse. og selvom de fleste af os nok går til jordemoder besæg, har veninder med børn eller andet, så er det altså noget helt andet når man kan sidde bag skærmen, og spørge om lidt private ting også..  Uden at blive dømt. 

Desværre, sker der ikke det helt store her i vores gruppe.. Men det kommer der nok en dag  

Anmeld

12. juni 2012

mortilnoahogmelina

Jeg vil os bare ønske dig velkommen til ..

Og stort tillykke med graviditeten ..

Knus

Anmeld

12. juni 2012

mortilnoahogmelina

Jeg vil os bare ønske dig velkommen til ..

Og stort tillykke med graviditeten ..

Knus

Anmeld

26. juni 2012

Mortil223

hej

jeg er helt ny herinde, så skal lige lærer siden at kende, men her virker nu meget hyggeligt

jeg er 21 år, min kæreste er 30 år, vi venter vores første en lille søn, der er meget aktiv!  har desværre fået bækkenløsning, men sådan er det jo, det må vi tage som det kommer, glæder mig til. at følge jer. har termin den 21 oktober

Anmeld

26. juni 2012

Chili

førstebarn21 skriver:

hej

jeg er helt ny herinde, så skal lige lærer siden at kende, men her virker nu meget hyggeligt

jeg er 21 år, min kæreste er 30 år, vi venter vores første en lille søn, der er meget aktiv!  har desværre fået bækkenløsning, men sådan er det jo, det må vi tage som det kommer, glæder mig til. at følge jer. har termin den 21 oktober

Mange gange velkommen til dig  

Og tillykke med den kommende lille dreng  

Vi er efterhånden mange på omkring de 20 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.