skoldkopper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

554 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. juni 2012

mortilnoahogmelina

Hej piger ..

Hvordan skal man forholde sig når man har været sammen med et barn det har vist sig har skoldkopper ??
Jeg har selv haft det som barn er vaccineret og gravid i uge 18+??/

Nogen som ved det ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2012

Ciss

Hej piger ..

Hvordan skal man forholde sig når man har været sammen med et barn det har vist sig har skoldkopper ??

Nogen som ved det ??

Vaske hænder osv. så man ikke spreder det videre.

Hvis du selv har haft det, har du jo antistofferne, så da tror jeg ikke, der sker mere ved det.

Men hvis du begynder at føle dig dårlig eller lignende er det sikkert en god ide lige at ringe til lægen og spørge.

Anmeld

3. juni 2012

Sara.

Pernille08 skriver:

Hej piger ..

Nogen som ved det ??

Jeg fandt frem til dette

http://www.apoteket.dk/KropOgHelbred/Gravid%20og%20baby/Din%20graviditet/Infektioner%20under%20graviditet.aspx

Så når du selv har haft det så tror jeg ikke at der kan ske noget

Anmeld

3. juni 2012

mortilnoahogmelina

Ciss skriver:

Vaske hænder osv. så man ikke spreder det videre.

Hvis du selv har haft det, har du jo antistofferne, så da tror jeg ikke, der sker mere ved det.

Men hvis du begynder at føle dig dårlig eller lignende er det sikkert en god ide lige at ringe til lægen og spørge.

TUsind tak for svar . Jeg holder øje de næste 14 dages tid og kontakter lægen hvis det er .

Anmeld

3. juni 2012

mortilnoahogmelina

Sara. skriver:

Jeg fandt frem til dette

http://www.apoteket.dk/KropOgHelbred/Gravid%20og%20baby/Din%20graviditet/Infektioner%20under%20graviditet.aspx

Så når du selv har haft det så tror jeg ikke at der kan ske noget

Tusind tak for dit svar os . Så blev jeg da klogere . Så håber jeg virkelig ikke jeg får det for er ikke i 20 uge endnu .. men jeg har jo os haft det .

Anmeld

3. juni 2012

Sara.

Pernille08 skriver:

Tusind tak for dit svar os . Så blev jeg da klogere . Så håber jeg virkelig ikke jeg får det for er ikke i 20 uge endnu .. men jeg har jo os haft det .

Når du har haft det (og det har næsten alle voksne) så tror jeg slet ikke at du skal være bekymret!!!   

Anmeld

3. juni 2012

sarahjylland

Pernille08 skriver:

Hej piger ..

Nogen som ved det ??

Ja har du haft det er der ikke ngoet at være bange for. Det var det jeg fik af vide af venindens barn havde det da jeg var halvvejs. DU er ikke modtagelig for smitten igen

Anmeld

3. juni 2012

mortilnoahogmelina

sarahjylland skriver:

OKaydde

Ja har du haft det er der ikke ngoet at være bange for. Det var det jeg fik af vide af venindens barn havde det da jeg var halvvejs. DU er ikke modtagelig for smitten igen

OKay det er dejligt at vide . Tusind tak for svar ..

Anmeld

3. juni 2012

mortilnoahogmelina

Sara. skriver:

Når du har haft det (og det har næsten alle voksne) så tror jeg slet ikke at du skal være bekymret!!!   

Så vil jeg slappe af og ikke tænke over det mere

Anmeld

3. juni 2012

Sara.

Pernille08 skriver:

Så vil jeg slappe af og ikke tænke over det mere

Det ville jeg i hvert fald gøre

Men kan SAGTENS følge dig i, at man kan blive bange for om det kan have betydning for baby i maven... Der er så meget der kan bekymre en....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.