Diverse: Lækre BabyDan babydyner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
8. august 2012

Pige2009

Stadig til salg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2012

Pige2009

Stadig til salg

Anmeld

16. august 2012

smokin

Hej du,

Hvor meget brugt er de? Kommer de fra røgfrit hjem? Dyrefrit hjem? Spørger fordi jeg måske kunne være interesseret i dem. Hvor gamle er de? Jeg er kun lige 12 uger henne så vil helst gerne vente med at købe for meget til jeg ved om den lillebebs har det godt - men lad mig lige høre fra dig....

Anmeld

16. august 2012

Pige2009

Hej du,

Hvor meget brugt er de? Kommer de fra røgfrit hjem? Dyrefrit hjem? Spørger fordi jeg måske kunne være interesseret i dem. Hvor gamle er de? Jeg er kun lige 12 uger henne så vil helst gerne vente med at købe for meget til jeg ved om den lillebebs har det godt - men lad mig lige høre fra dig....

Hejsen. Jeg vil skyde på, de hver især har været brugt til max 20 overnatninger, da de kun er brugt ved bedsterne Vasket i Neutral og fra røg- og dyrefrit hjem. Min datter har børneeksem, så hun kan hverken tåle røg eller for meget kontakt med dyr og derfor er de også allergivenlige

De er købt 2010...

Anmeld

17. august 2012

smokin

Baagøe skriver:

Hejsen. Jeg vil skyde på, de hver især har været brugt til max 20 overnatninger, da de kun er brugt ved bedsterne Vasket i Neutral og fra røg- og dyrefrit hjem. Min datter har børneeksem, så hun kan hverken tåle røg eller for meget kontakt med dyr og derfor er de også allergivenlige

De er købt 2010...

Hvis ikke andre melder sig vil jeg gerne købe dem når jeg ved baby er sund og rask  Vi kan skrives ved privat omkring d.1

Anmeld

20. august 2012

Pige2009

Zette skriver:

Hvis ikke andre melder sig vil jeg gerne købe dem når jeg ved baby er sund og rask  Vi kan skrives ved privat omkring d.1

Det er helt ok

Anmeld

20. august 2012

Enirt

Hej

Jeg er ny ud i det her med børneting, så vil bare lige sikre mig at de kan bruges til nyfødte. For så er jeg meget interesseret i dem begge.

Anmeld

20. august 2012

Pige2009

Enirt skriver:

Hej

Jeg er ny ud i det her med børneting, så vil bare lige sikre mig at de kan bruges til nyfødte. For så er jeg meget interesseret i dem begge.

Hejsa. 

Ja, det er til de helt små 

Anmeld

27. august 2012

Pige2009

Stadig til salg

Anmeld

28. august 2012

Enirt

Hej igen

Vi er så heldige at vi har fået foræret 2 dyner og puder. Min kæreste er lige kommet hjem med dem idag. Vidste ikke han havde snakket med nogen fra hans arbejde om det. Så må nok desværre melde pas på dine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.