Brystpumpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

492 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. juni 2012

AnnaK89

Manuel vs. Elektrisk (hedder det det? )

Ved at jeg skal bruge en brystpumpe, så nu vil jeg gerne høre lidt erfaringer med disse to

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg har brugt den manuel fra Avent da vi fik thea og har været så glad for den! Den er lille og handy at bruge og nem at skolde og samle igen.Brugte den når jeg sku lave en flaske til thea og far, hvis jeg lige sku noget!

Brugte den eletriske i 3 uger på sygehuset, mens vi var indlagt da thea blev født. Syntes det var rigtig smart at man ku pumpe fra begge bryster på samme tid. Det stimulere dobbelt nedløbs refleks og hjælper mælken til hurtiger at løbe til! Vh stine

Anmeld

3. juni 2012

AnnaK89

StineW79 skriver:

Jeg har brugt den manuel fra Avent da vi fik thea og har været så glad for den! Den er lille og handy at bruge og nem at skolde og samle igen.Brugte den når jeg sku lave en flaske til thea og far, hvis jeg lige sku noget!

Brugte den eletriske i 3 uger på sygehuset, mens vi var indlagt da thea blev født. Syntes det var rigtig smart at man ku pumpe fra begge bryster på samme tid. Det stimulere dobbelt nedløbs refleks og hjælper mælken til hurtiger at løbe til! Vh stine

Tak for svar

Jeg skal nemlig også bruge den til at lave flasker, skal nemlig i skole 3 timer om dagen fra baby er ca. 2 mdr, og vil gerne at hun stadig får mit mælk og så jeg kan amme når jeg er hjemme

Men det lyder smart med den elektriske, hvis den stimulere mælkeproduktionen

Anmeld

3. juni 2012

FamilenStorm

AnnaKJ skriver:

Manuel vs. Elektrisk (hedder det det? )

Ved at jeg skal bruge en brystpumpe, så nu vil jeg gerne høre lidt erfaringer med disse to

Jeg vil sige an på hvor meget du skal bruge den.. Hvis det er til en gang imellem er en manuel hel fin.. Det har jeg selv brugt.. Men hvis det er ofte, så vil jeg nok anbefale en elestrisk.. Jeg fik i hvert ømme hænder når jeg skulle bruge min meget..

Anmeld

3. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
AnnaKJ skriver:

Tak for svar

Jeg skal nemlig også bruge den til at lave flasker, skal nemlig i skole 3 timer om dagen fra baby er ca. 2 mdr, og vil gerne at hun stadig får mit mælk og så jeg kan amme når jeg er hjemme

Men det lyder smart med den elektriske, hvis den stimulere mælkeproduktionen

Så tror jeg helt sikkert at jeg ville vælge en elektrisk, når du nu ska lave så mange flaske! Jeg ku med den manuelle nemt pumpe 300 ml ud på et bryst, på ca 10 min. Med den elektriske ku jeg gøre det dobbelte på samme tid, fordi man ku gøre det på samme tid på begge bryster. T

Tænker at du evt ka leje en magen til dem de har på sygehuset hos falk, hvis du er medlem. Ellers apokteket eller baby Sam! Vh stine

Anmeld

3. juni 2012

Kløver

helt klart elektrisk, har selv en jeg har haft stor glæde af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.