Diverse: Emmaljunga barnevogn med alt muligt til +lift osv og en sort troll tremmeseng til salg=2400 kr for alt sammet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.925 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. juni 2012

H+S Skjolgborg.

Så ville den jubiii.. Så ville den sætte alle billederne ind under samme indlæg.Her er tingen så og om dem.

Mærke:Emmaljunga købt i april 2011 af min veninde jeg købte den så 20 juli.den er brugt meste fra juli til marts i år.

Om den Liggemåle er 98.  Super dejlig Emmaljunga i sort og hvid ind i, Den er meget pæn der er lidt rus på fælgen som de nu kan få med alt det salt om vinteren og der er pusletasken,madrasserne til vogne og liften.Den er fra et ikke fra ryger hjem. der er alt muligt med som f.eks begge madrasserne.lille flad pude + et lækkert udbrugt sæt J-sengtøj med hvidt lagen til.Der mangler en lille sort kapsel i den en side men betyder ingen ting(kan ses på et af de sidste billede) + man kan  få fat i en ny i en babybutik. Jeg midste desværre den rigtigt overdækker men købte en ny i jan mdr i år i en babybutik som passer fint til.Ingen plætter eller fugt plætter. ellers om barnevognen:

Big Star Supreme er barnevognen som snart i et årti har været danskernes foretrukne valg når det gælder en moderne og tidssvarende barnevogn. Vognen er udstyret med mange funktioner til stor glæde for både dig og dit barn. Der kan blandt andet nævnes Thermobase bunden med fantastisk isolerende egenskaber med mulighed for at regulere ventilationen i vognen, til gavn på både varme og kolde dage, når barnet skal stå ude og sove.

Big Star Supreme er testet efter den seneste europæiske standard DIN EN 1888:2005 og opfylder samtlige krav i Sikkerhedsgruppe A.

Liggemål: 97x37x23 cm.

Vægt (cryptonite stel): 19,5 kg.

http://www.onskeborn.dk/oenskeboern/vogne-og-tilbehoer/barnevogne/emmaljunga-big-star-supreme/c-23/c-140/p-3946

jeg er brugt den meste i sommers og lidt her i år.

Pris ide uden lift osv

=1600 kr

Liften med madras i til barnevorgen den er sort som barnevogen + hvid inden i. Den er aldrig nået af bleve brugt + pusletasken med også og den er heller aldrig bleve brugt.

Pris ide= 250 kr.

eller begge del for kun 1800 kr nu.

Stor flot stort Troll tremmeseng fra babysam nypris var 3495.95 kr med madrassen.Den er 60x120 og madras med til den. Den er kun brugt til et barn.Så den er under 2½ år gammel da den er købt til min søn i april 2010. Derfor kun brugt til ham. Den kan hæve op og ned 3 hakker. Den har lidt små risser men ikke nået helt vildt+ bunden er fin + madrassen ingen plætter som så.

Pris = 800 kr.

Hvis man tager barnvogne,Liften og alt med af ting og troll senge med madras spar man en del penge

Nu Kun 2400 kr for alt samme og spar 200 kr.

Da det bare står og fylder her.

Mvh Henriette

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

Michellaz

Hej hvad er prisen uden tremmeseng?:-)

Anmeld

15. juni 2012

H+S Skjolgborg.

1800 kr for barnevogne med lift osv.

Mvh Henriette

Anmeld

15. juni 2012

channie-g

Hvor er du fra ?? 

Anmeld

18. juni 2012

H+S Skjolgborg.

channie-g skriver:

Hvor er du fra ?? 

4690 Haslev.

Anmeld

18. juni 2012

channie-g

Skjolgborg. skriver:

4690 Haslev.

øvøv så der for langt bor i midtjylland og skal bruge en billig vogn til dagplejen:-(

Anmeld

18. juni 2012

H+S Skjolgborg.

channie-g skriver:

øvøv så der for langt bor i midtjylland og skal bruge en billig vogn til dagplejen:-(

ja det er nået langt for en barnevogn.

Anmeld

5. juli 2012

H+S Skjolgborg.

OP.

Byd gerne og bytte også gerne med nået.

Anmeld

7. juli 2012

morethanperfect

H+S Skjolgborg. skriver:

Så ville den jubiii.. Så ville den sætte alle billederne ind under samme indlæg.Her er tingen så og om dem.

Mærke:Emmaljunga købt i april 2011 af min veninde jeg købte den så 20 juli.den er brugt meste fra juli til marts i år.

Om den Liggemåle er 98.  Super dejlig Emmaljunga i sort og hvid ind i, Den er meget pæn der er lidt rus på fælgen som de nu kan få med alt det salt om vinteren og der er pusletasken,madrasserne til vogne og liften.Den er fra et ikke fra ryger hjem. der er alt muligt med som f.eks begge madrasserne.lille flad pude + et lækkert udbrugt sæt J-sengtøj med hvidt lagen til.Der mangler en lille sort kapsel i den en side men betyder ingen ting(kan ses på et af de sidste billede) + man kan  få fat i en ny i en babybutik. Jeg midste desværre den rigtigt overdækker men købte en ny i jan mdr i år i en babybutik som passer fint til.Ingen plætter eller fugt plætter.

Den er brugt meste i sommer og lidt her i år.

Pris ide =1600 kr

Liften med madras i til barnevorgen den er sort som barnevogen + hvid inden i. Den er aldrig nået af bleve brugt + pusletasken med også og den er heller aldrig bleve brugt.

Pris ide= 250 kr.

eller begge del for kun 1800 kr nu.

Stor flot stort Troll tremmeseng fra babysam nypris var 3495.95 kr med madrassen.Den er 60x120 og madras med til den. Den er kun brugt til et barn.Så den er under 2½ år gammel da den er købt til min søn i april 2010. Derfor kun brugt til ham. Den kan hæve op og ned 3 hakker. Den har lidt små risser men ikke nået helt vildt+ bunden er fin + madrassen ingen plætter som så.

Pris = 800 kr.

Hvis man tager barnvogne,Liften og alt med af ting og troll senge med madras spar man en del penge

Nu Kun 2400 kr for alt samme og spar 200 kr.

Da det bare står og fylder her.

Mvh Henriette

Kunne godt være interreseret i barnevognen KUN .. Kunne det være en mulighed ??
Altså uden lift osv....  

Anmeld

7. juli 2012

H+S Skjolgborg.

morethanperfect skriver:

Kunne godt være interreseret i barnevognen KUN .. Kunne det være en mulighed ??
Altså uden lift osv....  

jamen det kan du godt.

Mvh Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.