Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Simon har ikke fået nogen endnu, men vi kan se at der er der næste
Henriette Aaby skriver: Simon har ikke fået nogen endnu, men vi kan se at der er der næste
Nu som Moar skriver: Har jeres små pus fået deres første tand endnu?? Lillepigen har endnu ikke, så ville høre om jeg kan forvente noget snart..?
Har jeres små pus fået deres første tand endnu?? Lillepigen har endnu ikke, så ville høre om jeg kan forvente noget snart..?
Mila har fået 2 i undermunden; de brød frem sidste weekend
(hun er også fra d. 16/12)
Wimmie skriver: Mila har fået 2 i undermunden; de brød frem sidste weekend (hun er også fra d. 16/12)
Nu som Moar skriver: Hvordan er det at amme nu hun har fået bisser? Det er sjovt vi lige har født samme dag, hvilket hospital fødte du på?Vi var på Hvidovre..
Hvordan er det at amme nu hun har fået bisser? Det er sjovt vi lige har født samme dag, hvilket hospital fødte du på?Vi var på Hvidovre..
Jeg fødte i Odense Ammer desværre ikke mere - det holdt kun 3 mdr, så var der ikke mere mælk...men lige mht. tænder så er jeg nok glad for at jeg ikke ammer pt.
Hun har bidt godt til i min finger, så tanken om sådan en hapser i brystvorten - av av!
Wimmie skriver: Jeg fødte i Odense Ammer desværre ikke mere - det holdt kun 3 mdr, så var der ikke mere mælk...men lige mht. tænder så er jeg nok glad for at jeg ikke ammer pt. Hun har bidt godt til i min finger, så tanken om sådan en hapser i brystvorten - av av!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128