Nu som Moar skriver:
Hvordan går det hos jer?
Nu er der efterhånden flere af de små bebser som er fyldt et halvt år eller fylder meget snart... Min egen krudtugle fylder d. 16.. 
Det er vildt som tiden er fløjet afsted...
Hvordan ser en gennemsnitsdag ud hos jer, mht. mad, søvn, aktiviteter osv?
Jeg fandt ud af at jeg har haft lidt for meget drøn på herhjemme, og det forstyrrede lillepigens søvn og spisevaner med alle de aktiviteter, så jeg har taget nogle hjemmedage for at se om det hjalp... Hun er som forandret..
Hun har altid været nem, men nu er hun SUPER nem..
Hun vågner, spiser, sover, helt uden brok og pyldrer.. Hun sover længe, og er meget nemmmere at putte til natten.. 

Nå men kom gerne med respons med tids angivelser osv, grunden er at jeg gerne vil have inspiration til en god dagsrytme..
Hun har kun fået enkelte smagsprøver af 'rigtig' mad indtil videre, men planen er at starte op når hun er fyldt 6 måneder.. 
Mange kram herfra..

Hov havde ikke set dit oplæg i går, ellers havde du fået svar der
Jamen Simon bliver jo et ½ år den 11. juni. Han er også en meget let ung herre, som somregl er mild og glad... Og lader os høre når han ikke er tilfreds. Der er ligesom ingen mellem ting, enten meget glad eller vanvittig ulykkelig.
Simon er ikke længere så følsom når vi er afsted uge. I starten havde vi en del skrigetur, hvis vi var afsted forlænge eller der var for mange mennesker. Det reagere han ikke på længere.
Han elsker at være på gulvet med sit legetøj, det gælder både alene, sammen med storesøster eller os andre.
Han har endelig lært at rulle fra ryg til mave (ikke den anden vej) og det gør han så rigtig gerne. Han er en meget bevægelig baby, som møver sig rundt på gulvet og i sin seng.
I sidste uge var han meget syg, og ville ikke drikke MME (eller noget) så han har tabt sig en en... Men appetitten er kommen tilbage og det er skønt
Jeg tror ikke vi har en helt fast dagsrytme. Simon styrer ligesom dagen lidt selv. Nogle dage tager han 3 lange lurer, andre dag 4 kortere lurer. Jeg forsøger, at få ham til at spise 2 *grød, 1*kartoffel/grønt mos og 3 MME af ca 200 mL, hvor han ikke drikker det hele. Og det ser ud til at lykkes:-)
Han har døjet en del med sin afføring, det er ved at være i orden igen.
Alt i alt går det rigtig godt. Vi skal om en måned flytte fra Århus til Hobro, hvor han fra 1. august skal starte i vuggestue, samme sted som storesøster skal gå i børnehave. Så det fylder en del hos os voksne.
Mange hilsner
Henriette