Virkelig ondt i nat!:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

462 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. juni 2012

HeidiW86

Hej piger..

Er 38+5 Idag var ude og tisse i nat, da jeg gik i seng igen bukkede jeg mig en smule forover mens jeg løftede benet og fik det voldsommeste jag i hele maven(livemoderen) blev mega forskrækket og det gjorde virkelig ondt!!
Efterfølgende blev jeg øm i maven en times tid efter, kunne ikke sove fordi jeg blev så bekymret og lå og skubbere for at få lille pigen til at sparke, det gjorde hun dog også...
Men sys i at jeg har grund til bekymring??
Gider ikke være pivet men det gjorde virkelig ondt!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2012

Faith

Jeg er 37+5 og havde faktisk en lignende oplevelse i nat. Var meget tæt på at ringe til fødegangen. Men lillebror er vildt aktiv, og så længe han er det tror jeg ikke der er noget at være bekymret for.

Du skal tænke på hvor lidt plads der efterhånden er derinde. Jeg får sommetider nogle spark der tager pusten fra mig. Det kan simpelthen gøre så ondt!

Anmeld

3. juni 2012

HeidiW86

Faith skriver:

Jeg er 37+5 og havde faktisk en lignende oplevelse i nat. Var meget tæt på at ringe til fødegangen. Men lillebror er vildt aktiv, og så længe han er det tror jeg ikke der er noget at være bekymret for.

Du skal tænke på hvor lidt plads der efterhånden er derinde. Jeg får sommetider nogle spark der tager pusten fra mig. Det kan simpelthen gøre så ondt!

Ja tanken er Også at der jo liver mindre og mindre plads.. Men blev bare bekymret fordi det virkelig gjorde ondt sådan i hele maven omgikkes bare et sted-, var lige som når man får et jag i underlivet bare i hele maven!! og har jo ikke æret gravid før så tænkte jeg lige ville skrive herinde og spørger om nogen kendte til det!

Anmeld

3. juni 2012

HeidiW86

Ingen andre der har prøvet noget ligende???

Anmeld

3. juni 2012

HeidiW86

3. juni 2012

Team Putte

HeidiW86 skriver:

Hej piger..

Er 38+5 Idag var ude og tisse i nat, da jeg gik i seng igen bukkede jeg mig en smule forover mens jeg løftede benet og fik det voldsommeste jag i hele maven(livemoderen) blev mega forskrækket og det gjorde virkelig ondt!!
Efterfølgende blev jeg øm i maven en times tid efter, kunne ikke sove fordi jeg blev så bekymret og lå og skubbere for at få lille pigen til at sparke, det gjorde hun dog også...
Men sys i at jeg har grund til bekymring??
Gider ikke være pivet men det gjorde virkelig ondt!!!

Prøvede noget lignende da jeg var omkring uge 25.. Dengang fik jeg de smerter pga. en blærebetændelse, men der er jo stor forskel fra uge 25 til 39

Må jeg ik inv. dig med ind i juni terminsgruppe? Vi er rigtig søde derinde og måske en af de andre der er ligeså langt som dig har prøvet noget lignende

Anmeld

3. juni 2012

HeidiW86

Team Putte skriver:

Prøvede noget lignende da jeg var omkring uge 25.. Dengang fik jeg de smerter pga. en blærebetændelse, men der er jo stor forskel fra uge 25 til 39

Må jeg ik inv. dig med ind i juni terminsgruppe? Vi er rigtig søde derinde og måske en af de andre der er ligeså langt som dig har prøvet noget lignende

Åh ja ved det ikke!! Sys bare det er så mærkeligt!!
Jo meget gerne, hvordan kommer man derind??

Anmeld

3. juni 2012

Team Putte

HeidiW86 skriver:

Åh ja ved det ikke!! Sys bare det er så mærkeligt!!
Jo meget gerne, hvordan kommer man derind??

Oppe i den orange linie hvor der står debatter.. tryk der og du kan komme til terminsgrupperne og så vælger du bare juni 2012

Anmeld

3. juni 2012

HeidiW86

Team Putte skriver:

Oppe i den orange linie hvor der står debatter.. tryk der og du kan komme til terminsgrupperne og så vælger du bare juni 2012

Smart!! Tak

Anmeld

3. juni 2012

Team Putte

HeidiW86 skriver:

Smart!! Tak

Iiih så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.