Meget aktiv baby i maven!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.013 visninger
12 svar
0 synes godt om
3. juni 2012

MorDk

Jeg er gravid (25+3) og jeg har de sidste 3 dage ikke haft meget ro. Lillepigen er meget  aktiv. Tænker... kan en baby være FOR aktiv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2012

maria_wlt

Godt spørgsmål... hmm... Mine var begge meget aktive og det var de sku også da de kom ud.. Små hyper banditter 

Anmeld

3. juni 2012

Princesspigen

MorDk skriver:

Jeg er gravid (25+3) og jeg har de sidste 3 dage ikke haft meget ro. Lillepigen er meget  aktiv. Tænker... kan en baby være FOR aktiv?

jeg r 21+2 og min den lille er os meget aktiv og har været det sidne jeg mærkede h*n rigtigt første gang..

så det ville jeg ummidlbart ikke tror.. tror mere det er et sundheds tegn på at der kommer enlille vilbasse ud med et godt tempramang

Anmeld

3. juni 2012

MorDk

Hold nu op så får jeg da nok at se til HAHA.

Vores søn var også meget aktiv i maven og han er som 10 sæk lopper haha ♥

Anmeld

3. juni 2012

Carl-Emil's mor

MorDk skriver:

Hold nu op så får jeg da nok at se til HAHA.

Vores søn var også meget aktiv i maven og han er som 10 sæk lopper haha ♥

Det kan de godt ja men bør ikke betyde andet end du måske ikke føder en 4 kg baby jeg gik 8 dage over tid og fik en baby på 3260 gram og han var MEGET aktiv især om natten han sparkede i venstre side og det kan man også se efter jeg har født

Anmeld

3. juni 2012

Clisolka

MorDk skriver:

Haha lyder præcis ligesom Isabella. Konstant aktiv i maven - og konstant krudt i r*ven nu 

Anmeld

3. juni 2012

Team Putte

MorDk skriver:

Hehe omkring den uge tænkte jeg oz at lillefisen måske havde damp

Det skulle blive mindre når man er i slutningen af graviditeten.. Jeg er i uge 38 nu og synes ik det har ændret sig vildt

Anmeld

3. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tror ik du ska være bekymret for om baby i maven ka være for aktiv! 

Baby i maven er mega aktiv nærmest det meste af dagen og jeg er begyndt at få sådan nogle los af hende, at jeg har været nær ved at ryge ned af stolen et par gange ( sådan føles det ) 

Da jeg var gravid med thea var der slet ik så volsom aktivitet og hun er den nemmeste barn nogensinde, så er noget spændte på at møde den bette om ik så længe. Vh stine

Anmeld

3. juni 2012

Troldemommi

Jeg tror ikke de kan være for aktive, hun er bare en lille pige der er gang i :-)

Monica

ps syntes Freya Alberte er et smukt navn til den lille pige

Anmeld

3. juni 2012

MorDk

Monica P skriver:

Jeg tror ikke de kan være for aktive, hun er bare en lille pige der er gang i :-)

Monica

ps syntes Freya Alberte er et smukt navn til den lille pige

Mange Mange tak  Det sys vi også *S*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.