Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har termin i morgen og har i nat oplevet at der er kommer lidt vand. Men da det stoppede igen sagde de på fødegangen at det kunne være slimproppen. Den kunne godt gå på den måde.
I nat har jeg haft det underligt i maven og her til morgen bløder jeg lidt. Ligesom når man lige skal have menstruation. Så det er meget lidt. Nu er jeg så begyndt at få jag i undetlivet. Men dem har jeg også haft tidligere på ugen. Vi læste at disse ting ikke er ensbetydende med at fødslen er nær. Og det er vel også bare tegn blødning. Men er i tvivl om fødegangen skal kontaktes når jeg ikke bløder mere. I papire derfra at de skak kontaktes hvis det er mere end tegnblødning. Men hvordan kan man lige vide om det er det?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
samantha1986 skriver: Jeg har termin i morgen og har i nat oplevet at der er kommer lidt vand. Men da det stoppede igen sagde de på fødegangen at det kunne være slimproppen. Den kunne godt gå på den måde. I nat har jeg haft det underligt i maven og her til morgen bløder jeg lidt. Ligesom når man lige skal have menstruation. Så det er meget lidt. Nu er jeg så begyndt at få jag i undetlivet. Men dem har jeg også haft tidligere på ugen. Vi læste at disse ting ikke er ensbetydende med at fødslen er nær. Og det er vel også bare tegn blødning. Men er i tvivl om fødegangen skal kontaktes når jeg ikke bløder mere. I papire derfra at de skak kontaktes hvis det er mere end tegnblødning. Men hvordan kan man lige vide om det er det?
Tegnblødning eller ej, jeg synes du skal ringe derud og snakke med en der har forstand på det.
xoxotasha skriver: Tegnblødning eller ej, jeg synes du skal ringe derud og snakke med en der har forstand på det.
Begynder også at overveje det. Nu spiser vi lige ret sen morgenmad og så ringer jeg derud bagefter for at høre ad. For det kan være svært selv at afgøre hvornår det er vigtigt at man får ringet.
Og kærestens største frygt er at vi tinger for sent så han skal tage imod
Synes også du skal ringe derud og forhøre dig...
Solstrålebørn skriver: Synes også du skal ringe derud og forhøre dig...
Lige nu er blødningen stoppeT. Læste i bogen fra lægen at kun ved større blødning skal man kontakte fødegangen. Og det har jo ikke været en større blødning. Så er i tvivl om ikke det er dumt at ringe ig forstyrre dem ?
samantha1986 skriver: Lige nu er blødningen stoppeT. Læste i bogen fra lægen at kun ved større blødning skal man kontakte fødegangen. Og det har jo ikke været en større blødning. Så er i tvivl om ikke det er dumt at ringe ig forstyrre dem ?
Hvis du er bekymret, synes jeg du skal ringe...
Solstrålebørn skriver: Hvis du er bekymret, synes jeg du skal ringe...
Altså ved ikke om jeg er bekymrer. Men vil nødig forstyrre dem hvis det nu ikke er noget.
samantha1986 skriver: Altså ved ikke om jeg er bekymrer. Men vil nødig forstyrre dem hvis det nu ikke er noget.
Heller ringe en gang for meget end en gang for lidt...
Solstrålebørn skriver: Heller ringe en gang for meget end en gang for lidt...
Ringede også i går så synes jeg har brugt min kvote ej jeg må lige vurdere hvad jeg gør.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128