10+1 (Nr 2 barn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.880 visninger
18 svar
0 synes godt om
3. juni 2012

VNB

Nu sker der virkelig noget 

Selvom vi ikke har offentliggjort graviditeten endnu, har rigtig rigtig mange i vores omgangskreds selv gættet det 

Det går godt nok stærkt her anden gang med maven! 

Vi fik brevet igår ang. NF og det blir den 18 Juni Er både dejlig spændt og en smule nervøs - som man jo er 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2012

Maja_4000

Hehe .. Hvor sjovt at de selv gætter det

Jeg bliver helt misundelig når jeg ser gravide maver .. Savner sgu den følelse Heh

Anmeld

3. juni 2012

Muhmi

Nu sker der virkelig noget 

Selvom vi ikke har offentliggjort graviditeten endnu, har rigtig rigtig mange i vores omgangskreds selv gættet det 

Det går godt nok stærkt her anden gang med maven! 

Vi fik brevet igår ang. NF og det blir den 18 Juni Er både dejlig spændt og en smule nervøs - som man jo er 

Hold nu op en dejlig prego-mavse!! Det er godt nok MEGET tydeligt nu, vil jeg lige sige

Super lækker babyhule Yaaay

Anmeld

3. juni 2012

VNB

Maja_4000 skriver:

Hehe .. Hvor sjovt at de selv gætter det

Jeg bliver helt misundelig når jeg ser gravide maver .. Savner sgu den følelse Heh

i skal da bare snart igang så

hehe ja det er lidt sjovt når folk gætter det... så står vi der øøømh, hmmm.. okay ja  - jeg ER gravid 

Anmeld

3. juni 2012

VNB

Muhmi skriver:

Hold nu op en dejlig prego-mavse!! Det er godt nok MEGET tydeligt nu, vil jeg lige sige

Super lækker babyhule Yaaay

1000 taaark søde 

hihi ja jeg synes også at det er begyndt at være ret tydeligt  

Selv når jeg ligger der på ryggen er der en lille bule på maven 

Anmeld

3. juni 2012

Maja_4000

VNB skriver:

i skal da bare snart igang så

hehe ja det er lidt sjovt når folk gætter det... så står vi der øøømh, hmmm.. okay ja  - jeg ER gravid 

Ej , nr. 2 findes slet ikke i kærestens tanker endnu Hehe

Det ville være pinligt for dem hvis du ikke var .. Så stod de bare der og kaldte dig tyk

Anmeld

4. juni 2012

_-Kathrine-_

Sikke en fin lille bule....
Vi kan jo føles ad... Jeg har termin 28/12, og skal også til NF d. 18 juni

Anmeld

4. juni 2012

Gaia

Sikke fin mave. Den er godt nok vokset det er jo dejligt. spændende med nf. Sikker på den er ganske fin og helt perfekt den lille

Anmeld

4. juni 2012

VNB

Maja_4000 skriver:

Ej , nr. 2 findes slet ikke i kærestens tanker endnu Hehe

Det ville være pinligt for dem hvis du ikke var .. Så stod de bare der og kaldte dig tyk

hehe han skal da ellers snart til at få gang i sagerne hvis hans mål er at få 5 

ja jeg har også tænkt på, hvad nu HVIS jeg ikke var gravid men bare havde taget lidt på?  så stod man der...  

men heldigvis, er det jo kun maven der buler mere ud end normalt, så det er nok derfor de tør spørge 

Anmeld

4. juni 2012

VNB

_-Kathrine-_ skriver:

Sikke en fin lille bule....
Vi kan jo føles ad... Jeg har termin 28/12, og skal også til NF d. 18 juni

Ej hvor spændende! Stort tillykke med det  

Jeg har indtil videre termin den 29 Dec. som er sat ud fra trygheds scanningerne. I følge min sidste menstruations dag er min termin den 26 Dec. Så er spændt på at se hvad de får datoen til inde ved NF. 

Det passer mig fint med den 29  jo længere væk fra juleaften jo bedre! 

Det blir spændende at følges sammen hele vejen! især også fordi det er nr 2 ved os begge 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.