Hvad skal vi lave I sommerferien?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.176 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. juni 2012

MorDk

Hej piger ♥

Har I nogle idder til hvad Bassen og jeg kan lave sammen i uge 29 & 30? Vi er alene og har alt i alt 3 ugers ferie sammen. Farmand er på kanotur i 14 dage... sååå vi skal hygge alene sammen. I uge 30 skal vi ses med min mor og hygge med hende. Vi har tænkt på at lave følgende:

• Zoologisk Have

• En tur til Malmö

• Evt. en tur til stranden

• En hyggedag i Lyngby

Andre gode foreslag modtages med kyshånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2012

PernilleogLouis

Hvor gammel er din dreng? Når i tag til Malmø så skulle i tag i Folkets Park - det er rigtig hyggeligt 

Anmeld

3. juni 2012

MorDk

Hvor gammel er din dreng? Når i tag til Malmø så skulle i tag i Folkets Park - det er rigtig hyggeligt 

Min dreng er 20 mdr. Folkets Park... det må vi prøve...

Anmeld

3. juni 2012

Ciss

Jeg tror min søns bedste dage på den alder var dem, hvor han fik lov til at løbe omtrent nøgen i haven og der ikke var nogen restriktioner på brug af soppebassinget. Han hyggede sig noget sindsygt!

Og så var han vild med at køre tog, så det udnyttede vi også.

Anmeld

3. juni 2012

MorDk

Ciss skriver:

Jeg tror min søns bedste dage på den alder var dem, hvor han fik lov til at løbe omtrent nøgen i haven og der ikke var nogen restriktioner på brug af soppebassinget. Han hyggede sig noget sindsygt!

Og så var han vild med at køre tog, så det udnyttede vi også.

Smiler... vi skal selvfølgelig også bare have "hygge-slappe-af-lave-ingenting" dage *S*

Vi har ikke have desværre, men mange grønne områder lige nede hvor vi bor. Tænker jeg en af dagene vil lave picnic med ham til legepladsen *S* Så smør vi en lækker madpakke... og så ellers bare over og hygge og slappe af.

Anmeld

3. juni 2012

isabellasmor

vi har lige været i zoo, og vi skal til bonbon land d. 23. 

men jeg tror også vi laver en hyggedag hvor vi tager i skoven med maddepakke eller sådan - så det kunne måske være en ide? 

Anmeld

3. juni 2012

Ciss

MorDk skriver:

Smiler... vi skal selvfølgelig også bare have "hygge-slappe-af-lave-ingenting" dage *S*

Vi har ikke have desværre, men mange grønne områder lige nede hvor vi bor. Tænker jeg en af dagene vil lave picnic med ham til legepladsen *S* Så smør vi en lækker madpakke... og så ellers bare over og hygge og slappe af.

Det lyder dejligt! Det er jo lige sådan nogle ting man kan gøre den at stresse rundt, når man har ferie sammen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.