Ahhh øv en hemoride:0(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

893 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. juni 2012

Anonym trådstarter

Jeg er ret sikker på at jeg har fået en hemoride. Kunne lige mærke det ligesom nev omme bagi da jeg var på toilet, så mærkede jeg forsigtigt og kunne mærke en bule i enden:0(

Jeg har selvf. Tænkt mig at ringe til lægen på mandag, men jeg vil gerne være forberedt på hvad han vil gøre ved det da det jo ikke er det sjoveste og skulle undersøges for! Skal man tjekkes eller er det nok bare og sige at man er sikker på man har fået en?! Og hvordan behandler man dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2012

Miss Church

Nu har jeg ikke selv haft en, men tror bare at du får nogt creme til at smøre på. Tror ikke de undersøger dig helt vildt, hvis du altså er gravid. Det er jo meget normalt, så de tror nok på at det er det, hvis du forklare om din opdagelse. 

Anmeld

2. juni 2012

KM78

Med en creme, kan ikke huske hvad den hed. Er den slem og til stor gene, kan det bindes et bånd om så den "dør" og falder af. Så er det virkelig slem.

Ellers kan det godt forsvinde af sig selv.

Anmeld

2. juni 2012

Fenja09

Hvis du er helt sikker på at det er en hæmoride, så tror jeg ikke at lægen behøver se den. Men condylomer kan til forveksling minde om en hæmoride, så jeg ville alligevel lige lade lægen kigge på det, så du er sikker på at få den rette behandling.

/Fenja

Anmeld

2. juni 2012

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Nu har jeg ikke selv haft en, men tror bare at du får nogt creme til at smøre på. Tror ikke de undersøger dig helt vildt, hvis du altså er gravid. Det er jo meget normalt, så de tror nok på at det er det, hvis du forklare om din opdagelse. 

Okay tusind tak! Jeg er 36 uger henne så ja det er jo normalt, havde bare håbet jeg slap:0/

Anmeld

2. juni 2012

Miss Church

Anonym skriver:

Okay tusind tak! Jeg er 36 uger henne så ja det er jo normalt, havde bare håbet jeg slap:0/

Det kan jeg godt forstå. Men håber den hurtigt forsvinder 

Og held og lykke med fødslen, når den en dag går igang  

Anmeld

2. juni 2012

Anonym trådstarter

KM78 skriver:

Med en creme, kan ikke huske hvad den hed. Er den slem og til stor gene, kan det bindes et bånd om så den "dør" og falder af. Så er det virkelig slem.

Ellers kan det godt forsvinde af sig selv.

Okay tusind tak! Heller ikke så vigtigt hvad det hedder, ringer og spørg min læge om det, det var bare mere det hvad behandlingen var:0) har aldrig haft før så det er meget rart lige at være forberedt på hvad man blev udsat for.

Jeg tror ikke den er slem for det blødte ikke da jeg tørrede mig, kunne bare mærke det nev ved afføring og så at der var en bule lige ved endetarmsåbningen:0/

Suk, man skal virkelig meget igennem sammen med sin krop for at få sin lille guldklump!

Anmeld

2. juni 2012

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Hvis du er helt sikker på at det er en hæmoride, så tror jeg ikke at lægen behøver se den. Men condylomer kan til forveksling minde om en hæmoride, så jeg ville alligevel lige lade lægen kigge på det, så du er sikker på at få den rette behandling.

/Fenja

Jeg er nok 99% sikker på det er hemoride:0/

Men ja jeg snakker lige med lægen om det så må vi se hvad han mener jeg skal udsættes for:0/

Anmeld

2. juni 2012

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Det kan jeg godt forstå. Men håber den hurtigt forsvinder 

Og held og lykke med fødslen, når den en dag går igang  

Tak håber jeg virkelig os! Sys det er mega ubehageligt men det nok mest tanken om den:0/

Tak tak;0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.