(februar) Hvornår begynder de at side?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.640 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. april 2009

Diana...

Hej Pige

Mig om min dejlige kæreste sad igår og snakket om hvornår børn begynder at kunne side selv? grundet at vi synes Lucas er begynd lidt ikke helt selv selvfølgelig men når han sider så støtter jeg ham kun med et par finger (selvfølgelig klar til at gribe ham) men han kan faktisk længe kun med meget lidt støtte. Så hvornår begynder de ca at side selv?

Tillægs spørgsmål, Hvornår må de køre i klapvogn?

Knus Diana Hvis dumme hund løb ud foran en bil igår men har det godt nok dumme hund.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2009

D.B.L

Hej Diana,

det er omkring 6 mdrs alderen at de kan sidde selv uden støtte og må sidde i klapvognen

Anmeld

25. april 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ja, det er rigtigt, at det er omkring 6 mdr.'s alderen med begge dele.

Der var en pige i min gamle mødregruppe som begyndte, at sidde selv før hun blev 6 mdr. og hendes mor havde fået afvide af sin SP, at det måtte hun helst ikke, da hendes ryg ikke var helt stærk endnu.

Vi har købt en søskendeklapvogn, hvor vi har købt plader til ryggen, da vi ellers ikke må kører med Lina.

Knus
Katja

Anmeld

26. april 2009

Muffinmus

dekan sidde op omkring 3-4mdrs alderen, men kun kortvarrigt da det ikke er godt for ryggen. De kan blive en smule krumryggende og får dårlig ryg senere. De fleste kan så senere sidde alene uden støtte som de andre skriver ved 6 mrs alderen

Anmeld

26. april 2009

Diana...

MariaE skriver:

dekan sidde op omkring 3-4mdrs alderen, men kun kortvarrigt da det ikke er godt for ryggen. De kan blive en smule krumryggende og får dårlig ryg senere. De fleste kan så senere sidde alene uden støtte som de andre skriver ved 6 mrs alderen

Hvad så når de sider hos os det må de ikke eller hvad kan det os skade dem senere hen?

Knus og tak for jeres svar.

Anmeld

26. april 2009

Muffinmus

jo mere tilbagelænet jo bedre:-)
De vil jo gerne se lidt af verdenen, men man skal bare passe på dem og gøre alt med måde. Så går det nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.