Mærker intet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

993 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. juni 2012

AnnaK89

Hej piger

Har fået sådan på fornemmelsen, at jeg går over tid igen
Da jeg ventede min datter, havde jeg rigtig mange plukveer og var 1-2 cm åben ret tidligt (uge 34).

Men denne mærker jeg bare overhovedet intet. Har ingen plukveer (haft et par enkelte gange), ingen smerter og er egentlig rigtig godt tilpas - ikke fordi at jeg ønsker der skal være optræk lige nu, er ikke utålmodig eller noget, for er kun 36+1, men finder det bare meget mærkeligt og har ikke lyst til at gå så meget over tid som sidst (11 dage)

Er der nogle af jer der intet har mærket og alligevel ikke gået over tid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2012

Nettemor

Det kan jo være at hun overrasker dig og kommer før tid

Anmeld

2. juni 2012

AnnaK89

Nettemor skriver:

Det kan jo være at hun overrasker dig og kommer før tid

Ja det ville da være super dejligt

Men synes det er underligt, at jeg slet ikke mærker det mindste?
Selvfølgelig er jeg træt i kroppen efter en lang dag, men har det simpelthen super godt ellers

Anmeld

2. juni 2012

Nettemor

AnnaKJ skriver:

Ja det ville da være super dejligt

Men synes det er underligt, at jeg slet ikke mærker det mindste?
Selvfølgelig er jeg træt i kroppen efter en lang dag, men har det simpelthen super godt ellers

Det tror jeg bare du skal nyde Jeg synes jeg havde mange tegn.. Men gik 14 dage over tid.

Min veninde havde ingen tegn haft (hun havde dog bækkenløsning) og hun fødte 2 dage før termin.. Og hendes fødsel tog 4 timer...

Anmeld

2. juni 2012

ano14316

AnnaKJ skriver:

Hej piger

Da jeg ventede min datter, havde jeg rigtig mange plukveer og var 1-2 cm åben ret tidligt (uge 34).

Men denne mærker jeg bare overhovedet intet. Har ingen plukveer (haft et par enkelte gange), ingen smerter og er egentlig rigtig godt tilpas - ikke fordi at jeg ønsker der skal være optræk lige nu, er ikke utålmodig eller noget, for er kun 36+1, men finder det bare meget mærkeligt og har ikke lyst til at gå så meget over tid som sidst (11 dage)

PUHA Jeg blev helt bekymret med den overskrift, jeg troede du intet mærkede overhovedet..

lettelse....

Jeg havde mange plukkeveer igennem hele min graviditet, så har lidt svært ved at sige noget fornuftigt, er bare glad for at det "kun" var det..

Anmeld

2. juni 2012

JH12

Jeg fødte 40+2 så gik lidt over tid, men jeg mærket slet ikke noget og havde ikke et eneste tegn før vandet gik om natten, hvorefter veerne kom ..

Anmeld

2. juni 2012

AnnaK89

Nettemor skriver:

Det tror jeg bare du skal nyde Jeg synes jeg havde mange tegn.. Men gik 14 dage over tid.

Min veninde havde ingen tegn haft (hun havde dog bækkenløsning) og hun fødte 2 dage før termin.. Og hendes fødsel tog 4 timer...

Ja jeg nyder også at kunne gå med en stor mave uden at være særligt besværet - det er jo kun dejligt

Men tænker at det nok at alt det læsen om folk der får så mange plukveer/snydeveer og symptomer, og her sidder og så og mærker absolut intet

Anmeld

2. juni 2012

AnnaK89

ano14316 skriver:

PUHA Jeg blev helt bekymret med den overskrift, jeg troede du intet mærkede overhovedet..

lettelse....

Jeg havde mange plukkeveer igennem hele min graviditet, så har lidt svært ved at sige noget fornuftigt, er bare glad for at det "kun" var det..

Det må du altså undskylde søde! Det var bestemt ikke meningen!

Fødte du før eller efter termin med de plukveer?

Anmeld

2. juni 2012

AnnaK89

Joyce1986 skriver:

Jeg fødte 40+2 så gik lidt over tid, men jeg mærket slet ikke noget og havde ikke et eneste tegn før vandet gik om natten, hvorefter veerne kom ..

Okay

Tænker nok jeg kan overkomme at gå to dage over tid, men 11 dage som sidst - puha det er en skræmmende tanke, men det er nok også fordi at jeg var så besværet i den graviditet.

Anmeld

2. juni 2012

Krussedulle

AnnaKJ skriver:

Hej piger

Jeg mærkede heller ikke rigtig noget i min første graviditet! Og der fødte jeg 37+4

I de to andre havde jeg plukveer og meget andet fra uge 34-36, og begge gange fødte jeg først 41+4

Så måske er ingen optakt = fødsel før termin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.