Amanda2 skriver:
Smart at man lige kan side på maven
det nyder Kalle også godt af 
Har du forresten erfaring med tvillinge klapvognen og om det er noget man får brugt. Kalle er jo omkring 18 måneder når lille manden kommer og overvejer kraftigt og anskaffe mig en.
Jeps, det er et godt "sæde"!
Nope, der er noget større aldersforskel mellem vores andre børn, end der bliver denne gang. Oliver var 9 år og 9 mdr. og Zilan (kurdisk pigenavn
) var 6 år og 7 mdr., da Ida blev født. Der er jo 3 år og 2 mdr. mellem Oliver og Zilan, så Oliver var så stor, at det ikke var nødvendigt, da Zilan blev født...så vi har aldrig prøvet at have en tvillingeklapvogn.
Jeg var faktisk også lige ved at løbe ud og købe en med det samme, jeg havde testet positivt denne gang, for der bliver jo også kun max. 20 mdr. mellem Ida og lillebror, men min veninde, som har to piger med 25 mdrs. mellemrum, sagde, at hun ville slå koldt vand i blodet, hvis hun var mig. Det råd har jeg tænkt mig at følge, for jeg tror, at hun har ret i, at det er begrænset, hvor meget vi vil få brug for den.
Der er 3 km. hen til Idas dagplejemor, så jeg ved ikke, hvor meget jeg kommer til at gå derhen. Når vi skal føde til oktober bliver det jo vinter, og så er det måske for koldt/for meget sne til sådan en lang tur - det bliver jo til 6 km., når jeg skal gå frem og tilbage...og hvis han bliver umulig, er der lang vej hjem, hvis man skal regne med mindst en time i alt frem og tilbage...
Ellers tænker jeg, at jeg nok vil anskaffe mig et søskendesæde, som Ida kan sidde på de gange, vi kommer til at gå hen til dagplejen eller andre "småture".
I de tilfælde hvor man er på en længere tur (f.eks. Fårup Sommerland og lignende) vil jeg jo ikke være alene afsted, og så tænker jeg, at min mand og jeg bare kører med en barnevogn hver. Det bliver jo nødvendigt, for Ida skal jo stadig sove til middag...
Men jeg ved det faktisk ikke - jeg tænker da, at I nogle tilfælde ville det være rart med en tvillingeklapvogn, men det må tiderne vise. Der er jo som regel masser til salg på gul og gratis, den blå avis osv., så jeg forestiller mig, at man ret hurtigt kan få fat i en. Det er i hvert fald 100% sikkert, at vi ikke køber en hel ny!
Men lad mig vide, hvis I ender med at købe en!