Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min storebror er simpelthen den største nar der kan gå på 2 ben og hele familiens liv er indrettet efter ham og ingen vil gøre noget ved det!!!Han er slet og ret en skide junkie som ødelægger alle`s liv!!!Ejj helt seriøst har jeg jo ondt a ham fordi stofferne har fået så hårdt fat i ham a han torturrer familien psykisk hver dag for a få penge!!Han er 24 år men får førtidspension og burde derfor ha penge nok til husleje og diverse men han er flyytet 2 gange på få måneder pga. manglende husleje og i forrige uge blev han fjernet fra sin lejlighed a nogen min mormor kalder "kongens foged" og siden der har det virkelig været et helvede for min mor og mormor da han så kommer til dem og vil sove men ingen a dem vil ha ham men tør heller ikk sige fra så hver aten er et nyt helvede for dem og de er nu uvenner fordi han spiller dem ud mod hinanden!!!Jeg forstår ikk a han ikk selv kan se han har et problem (han påstår han kun ryger hash,men jeg kender nogen der har set ham købe heroin).Så længe han ikk selv kan se han har et poblem og ingen tør sige fra over for ham sker der jo ingenting!!Min mor smider ham dog ud flere gange om dagen EFTER a ha givet ham penge igen igen!!!Undskyld mit lange indlæg,sku bare li ha lidt luft for er ved a bli sindssyg a ham!!!Knuz Karina 40+4
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128