positiv ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.130 visninger
15 svar
0 synes godt om
2. juni 2012

scarina

hej alle sammen her inde. 

Hvor meget kan man regne med at man er gravid når man har testet uge 3-4 og det er før test tid?? og de er svage positive.

Jeg ved ikke om jeg tør at tro på det, når det er så tidlig. tog testen så tidlig, fordi jeg gik og tænkte neej måske man er gravid, og så for at få det ud af hoved, regnet nemlig ikke med det ville ske så hurtig..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2012

Masig

marinah skriver:

Hvor meget kan man regne med at man er gravid når man har testet uge 3-4 og det er før test tid?? og de er svage positive.

Jeg ved ikke om jeg tør at tro på det, når det er så tidlig. tog testen så tidlig, fordi jeg gik og tænkte neej måske man er gravid, og så for at få det ud af hoved, regnet nemlig ikke med det ville ske så hurtig..

Jeg testede positiv fire dage før testdag og er i uge 30 nu

Anmeld

2. juni 2012

MKuhr

marinah skriver:

tillykke med den flotte positive test det er meget forskelligt fra person til person hvornår man kan teste.

man tester normalt senere, nogle siger 7 dage over mens. fordi man så er kommet over de dage hvor man venter mens og der ikke opstår en biokemisk graviditet hvor ægget ikke når at sætte sig fast men bliver istedet skyllet ud med menstruation.

Stort tillykke, jeg ville bare smutte til lægen mandag

Anmeld

2. juni 2012

Chili

marinah skriver:

Jeg ville tro på det som det ser ud nu
Men jeg ville nok teste om nogle dage igen eller en uge

Jeg testede brændende positiv da jeg var 5+2 men det var også kun fordi jeg havde så travlt at jeg havde glemt hvornår jeg skulle have menses

Held og lykke

Anmeld

2. juni 2012

scarina

ja okay. er bare så bange for at være glad, for hvis det nu ikke er rigtig, men når de teste sige positive, hmm så kan man vel regne med det. 

jeg er lige stoppet med p-piller og har en kronisk sygdom i underlivet, så have godt nok ikke troede at dette kunne ske for mig. 

Anmeld

2. juni 2012

LauraL

marinah skriver:

De ser begge helt positive ud, så jeg vil da sige tillykke.... :-) tá en test igen om et par dage, så er den sikkert tydeligere..

Anmeld

2. juni 2012

scarina

jeg ved faktisk ikke hvornår jeg skal have mens. regner bare med at min cyklus er 28, for jeg har ikke haft mens. siden jeg holde med mine p-piller, så det er bare gætteri. 

i dag var den også positiv. men hvis min cyklus skulle være normal, skulle min mens komme tirsdag, så venter og ser om der kommer noget, ellers tager jeg godt nok til læge. 

Anmeld

2. juni 2012

Tanjadamgaard

Jeg vil sige tillykke, med graviditeten. 

Anmeld

3. juni 2012

frk andreasen

jeg har testet i 3+4 de sidste 3 graviditeter álle positiv som din og blev bare tydligere

tillykke

Anmeld

3. juni 2012

Mother-love

Jeg synes ikke der er noget at være i tvivl om. De er klart positive. Kender godt det med man ikke tør og tro på det. Jeg testede positivt med morgen urin. Tog til lægen om formiddagen og den var negativ og så troede jeg heller ikke på det. Men jeg var altså gravid og har en dejlig datter på 1 år i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.