40+3, baby's aktivitet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

518 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. juni 2012

Guldimaven

Bliver lige nød til at spørge jer kloge hoveder herinde..

Syntes baby er meget meget stille og har været det siden omkring termin, måske lidt før.. Han er der, men han bevæger sig ikke ret meget.. Hvis jeg skubber til ham, besvæger han sig selvfølgelig men udover nu når jeg skubber til ham, syntes jeg ikke rigtig han bevæger sig..

Jeg ved godt pladsen er trang, men jeg har gennem hele graviditeten haft en meget aktiv baby der har moslet rundt hver aften..

Jeg lidt bekymret for ham, men ved han er i live da der er liv fra ham..

Vil bare lige hører om der er andre der har oplevet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2012

Koen.

Jeg fødte 40+3 og oplevede præcis det du beskriver

Anmeld

2. juni 2012

Guldimaven

tanja. skriver:

Jeg fødte 40+3 og oplevede præcis det du beskriver

åh, det jeg glad for at hører..  Pladsen er selvfølgelig trang for ham derinde, men man bliver jo bekymret..

Anmeld

2. juni 2012

MikeyMike & Mor

Guldimaven skriver:

Bliver lige nød til at spørge jer kloge hoveder herinde..

Syntes baby er meget meget stille og har været det siden omkring termin, måske lidt før.. Han er der, men han bevæger sig ikke ret meget.. Hvis jeg skubber til ham, besvæger han sig selvfølgelig men udover nu når jeg skubber til ham, syntes jeg ikke rigtig han bevæger sig..

Jeg ved godt pladsen er trang, men jeg har gennem hele graviditeten haft en meget aktiv baby der har moslet rundt hver aften..

Jeg lidt bekymret for ham, men ved han er i live da der er liv fra ham..

Vil bare lige hører om der er andre der har oplevet det?

Havde det på samme måde omkring og efter terminen, min søn var pludselig meget stille trods han havde været en vildbasse under hele graviditeten. 

Det er meget normalt, han gør sig jo klar til at møde den store verden, og det kræver jo lidt styrke, så han samler sig til den store dag 

Anmeld

2. juni 2012

Guldimaven

Mikes Mamma skriver:

Havde det på samme måde omkring og efter terminen, min søn var pludselig meget stille trods han havde været en vildbasse under hele graviditeten. 

Det er meget normalt, han gør sig jo klar til at møde den store verden, og det kræver jo lidt styrke, så han samler sig til den store dag 

Ja, det er da også rigtigt.  Håber snart han har samlet styrke nok så.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.