Hjælp William!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.646 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. juni 2012

Sille86

Hej piger er i ikke søde at dele dette på facebook eller andre steder i har mulighed for det..?

Jeg har spillet håndbold sammen med den lille purks mor og ønsker så inderligt der er nogen derude i verden som kan hjælpe ham... knus fra os

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1769187.ece

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2012

Kris89

det er frygteligt

men hvad gavn skulle det gøre at dele det?

Anmeld

2. juni 2012

HeXeri

Kris89 skriver:

det er frygteligt

men hvad gavn skulle det gøre at dele det?

Det danske sundhedsvæsen er så fixt indrettet at laver lægerne fejl og kan du finde en behandling i udlandet, skal du selv betale for den...
Der er set utal af sager hvor fejl er sket og patienterne selv måtte til lommerne for at blive behandlet i UK, USA, Schweiz osv

Anmeld

2. juni 2012

Kris89

HeXeri skriver:

Det danske sundhedsvæsen er så fixt indrettet at laver lægerne fejl og kan du finde en behandling i udlandet, skal du selv betale for den...
Der er set utal af sager hvor fejl er sket og patienterne selv måtte til lommerne for at blive behandlet i UK, USA, Schweiz osv

åh. det stod der vidst ikke noget om på nettet - har ikke selve avisen...

de burde da bare gøre alt hvad der står i deres magt (også hvis det er at sende dem til udlandet) for at rette fejlen.

Anmeld

2. juni 2012

RiUL

Stakkels lille dreng - og hans familie. 

Forstår ikke at der ikke bliver gjort noget, hvor er det frygteligt

Anmeld

2. juni 2012

Sille86

Kris89 skriver:

åh. det stod der vidst ikke noget om på nettet - har ikke selve avisen...

de burde da bare gøre alt hvad der står i deres magt (også hvis det er at sende dem til udlandet) for at rette fejlen.

Det er os en af grundende til vi alle deler det, der er en støttegruppe på facebook hvor hvis der er folk der har overskud til at give en lille donation eller kender nogen i andre lande der har oplevet denne "type" sygdom før så har man mulighed for at hjælpe...?

Anmeld

2. juni 2012

Sille86

RiUL skriver:

Stakkels lille dreng - og hans familie. 

Forstår ikke at der ikke bliver gjort noget, hvor er det frygteligt

Tror lægerne gør alt hvad der står i deres magt, men det er ikke til at sige hvorfor og hvad der er sket... det er så frygteligt... men tænk hvis der er nogen som kender nogen et sted i verden der har en teori om hvad det kunne være..?

Anmeld

2. juni 2012

Lone Jakobsen

puha det er ubehagelig læsning. håber sørme at de finder ud af noget. kan slet ikke bære at læse den slags

Anmeld

2. juni 2012

bøllen

Åh det er så skrækkeligt, manden kom og viste mig det på ekstra bladet den anden dag

Hvor jeg føler med den stakkelse familie, håber de finder ud af hvad der er galt .

Anmeld

2. juni 2012

Lykke:)

Åh nej hvor bliver jeg bare ked af at læse det 

STAKKELS lille fyr 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.