Intet majbarn til mig :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

619 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. juni 2012

kvinde84

Ja som overskriften siger, så blev der ikke nogen baby til mig i maj  Pt følest det også som om at det heller ikke bliver et junibarn  

Jeg er ved at blive stiktosset over, at folk ikke tør foretage sig noget, HVIS jeg nu skulle gå i fødsel. Min kæreste står og spekulerer højlydt hvergang han bliver budt en øl eller lign. Min mor tog ikke med min fars søskende m. mager (de havde lejet sommerhus i weekenden) fordi hun er sikker på at jeg vil føde over weekenden (det bliver hendes første barnebarn). Jeg bedte hende om at tage afsted, da jeg var sikker på at der ikke ville ske noget, selvom jeg var åbnet 3 cm (på onsdag). Og ja, nu er lørdagen halvvejs og der sker self. ikke en skid  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2012

LR85

Velkommen til Juni-gruppen. 

Der kan vel ikke være så lang tid tilbage hvid du havde termin i Maj

Er selv 40+1, og meget spændt

Anmeld

2. juni 2012

kvinde84

Velkommen til Juni-gruppen. 

Der kan vel ikke være så lang tid tilbage hvid du havde termin i Maj

Er selv 40+1, og meget spændt

Tak for det Jeg er i dag 41+2, så der er i hvert fald 5 dage tilbage. På Færøerne bliver man ikke sat i gang før i første omgang 42+0. Man kommer til JM 40+0 og så skal man bare hjem at vente, og hvis ingenting er sket før 42+0, så skal man ind på fødegangen at "snakke" om tingene. Eneste grund til at jeg var på fødegangen på onsdag, var fordi jeg fik en kraftig blødning, men da alt viste sig at være ok, så blev jeg sendt hjem igen.

Grunden til at jeg brokker mig såååå meget, er nok, at jeg er en af dem der var i fare for at gå i for tidlig fødsel. Så siden uge 30 har jeg boet hos mine forældre, fordi mig og manden bor på en ø hvor jeg må med helikopter for at komme på hospitalet, så jeg måtte ikke tage hjem. Og det begynder at gå mig på nerverne at folk i 3 mdr har forventet at "nu sker det", og så sker der ikke en skid. De ringer og de spår og de allernærmeste tør ikke foretage sig noget som helst fordi, jammen nu er det altså sådan og sådan, så nu bliver det HEELT snart, så vi må være stand by. 

Anmeld

2. juni 2012

Guldimaven

Jamen jeg må også melde mig i juni gruppen, desværre! Havde ellers håbet på maj..  jeg er 40+3 idag, og der sker heller ikke en skid her..

Anmeld

2. juni 2012

Monis

kvinde84 skriver:

Tak for det Jeg er i dag 41+2, så der er i hvert fald 5 dage tilbage. På Færøerne bliver man ikke sat i gang før i første omgang 42+0. Man kommer til JM 40+0 og så skal man bare hjem at vente, og hvis ingenting er sket før 42+0, så skal man ind på fødegangen at "snakke" om tingene. Eneste grund til at jeg var på fødegangen på onsdag, var fordi jeg fik en kraftig blødning, men da alt viste sig at være ok, så blev jeg sendt hjem igen.

Grunden til at jeg brokker mig såååå meget, er nok, at jeg er en af dem der var i fare for at gå i for tidlig fødsel. Så siden uge 30 har jeg boet hos mine forældre, fordi mig og manden bor på en ø hvor jeg må med helikopter for at komme på hospitalet, så jeg måtte ikke tage hjem. Og det begynder at gå mig på nerverne at folk i 3 mdr har forventet at "nu sker det", og så sker der ikke en skid. De ringer og de spår og de allernærmeste tør ikke foretage sig noget som helst fordi, jammen nu er det altså sådan og sådan, så nu bliver det HEELT snart, så vi må være stand by. 

Sender masser af vestøv afsted!

Jeg fødte selv først 12 dage over tid, så jeg ved, hvordan du har det - krydser fingre for, at det sker i nat

-Ellers kan det da ikke vare længe nu!  

Anmeld

2. juni 2012

LR85

kvinde84 skriver:

Ihh, kan da godt forstå dig. 

Håbet der snart sker noget a sig selv så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.