så blev jeg afsløret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. april 2009

Anonym trådstarter

Igår spurgte min kæreste om vi havde nogle tabuer imellem os... ja, svarede jeg... sådan lidt uskyldigt, for det har alle vel. -"fordi nogle gange stikker du lidt på overlæben når vi kysser".... ØV!!! Jeg har i mange år døjet med uønsket hårvækst i ansigt, og bruger tid hver morgen på at holde det nede... men helt væk er det jo ikke... Og det har han selvfølgelig set og mærket. - Jeg har måske helt naivt tænkt at han ikke havde opdaget det, at det var min hemmelighed. Føler mig klam og ucharmerende nu, og ved ikke lige hvordan jeg skal komme videre derfra... har ikke lyst til at han skal tæt på igen lige foreløbigt....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2009

Cris

Altså, er din kæreste virkeligt fejlfri???!!!! Mænd er meget hurtigt til at sige, hvordan kvinderne skal være, men hvad med dem!!!!!!! Jeg har en helt busk-skov på benene nogle gange... Det er ikke det mest sexy ting, men nogle gang har man alstå ikke tid til at se perfekt ud hele tiden...

Nå, men jeg ville kun anbefale dig en laser behandling, sådan en permanent hårfjerning. Du bliver glad for det! Find lige en kosmetolog og spørg!

Anmeld

25. april 2009

Anonym trådstarter

Cris skriver:

Altså, er din kæreste virkeligt fejlfri???!!!! Mænd er meget hurtigt til at sige, hvordan kvinderne skal være, men hvad med dem!!!!!!! Jeg har en helt busk-skov på benene nogle gange... Det er ikke det mest sexy ting, men nogle gang har man alstå ikke tid til at se perfekt ud hele tiden...

Nå, men jeg ville kun anbefale dig en laser behandling, sådan en permanent hårfjerning. Du bliver glad for det! Find lige en kosmetolog og spørg!

Tak for svar.

Sidder selv lige og overvejer det samme.. altså mht laser behandling... det bliver jeg simplethen nødt til (FOR MIN EGEN SKYLD) - oplevelsen igår har tricket en masse tanker, og jeg bliver jo nødt til at gøre noget ved det, når nu det gør mig så ked og usikker.

Og nej, min kæreste er ikke fejlfri... og blev også rigtig ked af at han bragte det op, i hans øjne var det helt uskyldigt - han var ikke klar over at det faktisk er et stort problem for mig. - Han er ellers ret god til det der med hår... han "kræver" ikke at jeg har glatte ben hele tiden, han er fuldstændig ligeglad, og det elsker jeg ham for. - Men for mig er ansigtet værre! Det er ikke naturligt (i mine øjne) for en kvinde, og det er en side af mig, som jeg helst ikke ville have han skulle se.

Anmeld

25. april 2009

Cris

Åh kære Ano, så tror jeg, at det var ikke så meget, at din kæreste sagde det, men fordi der kom nogle følelser frem, som var lidt skjult... Find forskellige kosmetolog og få forskellige priser på laser behandling og gør det. Jeg har selv gjord det på min bikini linie og jeg er bare såååå glad. Nogle gange skal man "beligholde" det en gang om året (jeg kan mærke, at nogle hår er kommet tilbage, men det sagde de til mig, at nogle gange bliver man nød til at få en behandling en gang om året) men det er intet i forhold til hvor mange timer skal man bruge på at barebere sig, eller bruge voks selv eller hos kosmetolog... Jeg er faktisk så glad, at når jeg kommer tilbage i DK og få lidt tid til mig selv igen (først skal jeg føde ) Vil jeg også få ordnet mine armhuler og få en budget på, hvor meget det ville koste til benene (som sagt, jeg er træt af mine "buskelige" ben, especial ned fra kneen ) Så find nogle priser og af sted!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.