1 måned.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

567 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. juni 2012

Ditte-3

ja 1 måned så er det hvores måneds tur til at få hvores små ud syntes det vildt at tinke på i næste måned sker det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2012

Gittemortil2

Jaaa jeg synes tiden flyver afsted. Men det er nu også meget ret.

Er du så klar med det hele???

Anmeld

3. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Ditte-3 skriver:

ja 1 måned så er det hvores måneds tur til at få hvores små ud syntes det vildt at tinke på i næste måned sker det

Jep det er helt vildt!! Har i dag præsis 4 uger til termin og jeg må ik gå over termin. Ska til fødsels planlægnings samtale hos jodrdmoren på torsdag, også må vi se hva det bliver til!! Er i ved at være klar?? Vh stine

Anmeld

5. juni 2012

Gittemortil2

Vi er stort set klar med det hele. Så hvis vores prinesse kommer før tid gøre det ikke noget. Skal bare have pakkede en lille taske til hver, det har jeg ikke fået gjordt endnu.

Anmeld

5. juni 2012

Ditte-3

vi også ved at være klar mangler kun nogle små ting tilbage 

Anmeld

6. juni 2012

Blirnokaldrigfru

Vildt spændende at det snart er vores tur glæder mig så meget, samtidig med jeg er vildt nervøs

Anmeld

6. juni 2012

Ditte-3

jeg er ved at være rigtig bange for selve føslen , ja har prøved det 3 gange før men to gange er aldrig ens og syntes godt nok ik nogen af dem var vildt sjov og har 1 times kørsel til sygehuset så er også bange for jeg føder i bilen aaaa der ved at køre mange tanker igenem hoved på en jo tætter vi kommer på. men glæder mig til at få ham i mine arme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.