Prøver igen... Er den der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2012

Anonym trådstarter

LevisMor skriver:

Kan se meget lidt på den nederste , prøv igen om en uges tid igen

Prøver igen i morgen tidlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2012

Anonym trådstarter

Ditte-3 skriver:

syntes det meget tydlig så stort tillykke her fra

Taaak 

Anmeld

2. juni 2012

Anonym trådstarter

stud mor skriver:

den ligner præcis den test jeg tog første dag.. dagende efter blev stregen mere og mere tydlig, til sidst var den næsten helt sort

tillykke tillykke

Jubii! Tusind tak

Anmeld

2. juni 2012

Anonym trådstarter

frk andreasen skriver:

kan godt se den tillykke

Tak!! 

Anmeld

2. juni 2012

babymus77

Anonym skriver:

Jeg synes den er meget tydelig af 3+3;-)) SÅ i morgen mere tydelig;-)

Anmeld

2. juni 2012

Vinker

Anonym skriver:

Der er åbenbart en del forvirring omkring de teste når de bliver skillet ad... Så nu har jeg taget billeder uden at skille den ad Så vi prøver lige igen... Er den der??

Vil lige sige at grunden til at jeg skilte den ad, var simpelthen fordi jeg kunne ane noget lige efter jeg havde tisset på den, men kunne ikke ane HVAD det var... Testen bliver mere og mere positiv minut for minut næsten

Den er aflæst inden for de 5 minutter... I får lige det første billede jeg tog af testen og det seneste jeg har taget. Det nederste billede er selvfølgelig det seneste af dem.

Billede 2 der er der uden tvivl 2 streger!!!!!!!!!!!

Dog vil jeg advarer om at de der Valmed teste godt kan snyde - du ska være helt sikker på at den anden streg er kommet indenfor tidsfristen!

Anmeld

2. juni 2012

Anonym trådstarter

Vinker skriver:

Billede 2 der er der uden tvivl 2 streger!!!!!!!!!!!

Dog vil jeg advarer om at de der Valmed teste godt kan snyde - du ska være helt sikker på at den anden streg er kommet indenfor tidsfristen!

Stregen viste sig inden for de fem minutter, men den blev tydligere og tydligere efterfølgelende

Anmeld

2. juni 2012

Anonym trådstarter

babymus77 skriver:

Jeg synes den er meget tydelig af 3+3;-)) SÅ i morgen mere tydelig;-)

Anmeld

2. juni 2012

Vinker

Anonym skriver:

Stregen viste sig inden for de fem minutter, men den blev tydligere og tydligere efterfølgelende

Så tror jeg den er der  Har bare ikke selv ret meget tillid til de Valmed teste...... Køb en clear blue digital for så er du ikke i tvivl mere, og det er en fed følelse når den skriver GRAVID fremfor at skulle tyde streger

Anmeld

2. juni 2012

Anonym trådstarter

Vinker skriver:

Så tror jeg den er der  Har bare ikke selv ret meget tillid til de Valmed teste...... Køb en clear blue digital for så er du ikke i tvivl mere, og det er en fed følelse når den skriver GRAVID fremfor at skulle tyde streger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.