Hjælp mig af med maven!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. april 2009

LalleHv

Vi står i denne forfærdelige situation, at vores lille barn har en hjertfejl,og har derfor valgt at få lavet en medicinsk abort om 2 dage..

Jeg er helt henne i uge 21+3 når den dag kommer..

Men jeg mangler og har virkelig brug for hjælp til at komme af med den mave... og mine bryster er seføli også vokset...

Nogle der kender en hurtigt, effektiv og sund måde at gøre det på.. -Før kommer jeg ikke et skridt videre, i denne sindsyge forfærdelige tid...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2009

MaleneG

Jeg har ikke nogen gode råd for slankning.
men jeg vil gerne give dig et kram med på vejen

Anmeld

25. april 2009

Honningblomst

Åh, søde dig...stakkels stakkels jer...det er da en forfærdelig situation I står i.

Maven skal nok forsvinde, men selvom alt det ydre ikke vidner om der var et barn på vej, så sidder smerten i dig og den forsvinder jo ikke bare fordi de ydre tegn gør.
Det bliver et helvede a skulle igennem den næste tid, men I kommer det...sørg for at søg hjælp, for uden at have stået i en sådan en situation selv, så kan jeg forestille mig det er mere end man lige magter og især hvis man som mange, sørger på forskellige vis, som mor og far.
Maven forsvinder hurtigt....pas nu godt på dig selv...prøv at få spist sundt så ikke du bliver for tynd, det er nok et større problem.
De aller aller bedste tanker..
Eva

Anmeld

25. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
øv øv... du får lige en krammer til at starte med!!!

Jeg kan varmt anbefale øvelser på træningsbold. Der er masser af øvelser at finde på nettet, kan sagtens hjælpe dig med at finde nogle, vil du vil!?
Øvelserne er effektive, skånsomme for ryggen, og vanedannende
God fornøjelse med det!!
Knus Caroline

Anmeld

25. april 2009

Cris

Jeg synes også, at du skal passe meget mere på din psyke end på din mave. Den forsvinder hurtigere end du tror, og du kan lave nogle maveøvelser derhjemme. Men din situation kræver masser af hjælp og støtte. Jeg sender mange positiv tanker til dig

Anmeld

25. april 2009

Stumpen

Har ikke lige råd at give dig, men et kram skal du have med på vejen.. Hvor er det forfærdeligt for jer.... Jeg sidder her med tårer i øjene på jeres vejne.. Kan slet ikke sætte mig ind i det I nu skal igennem.. Men vær der for hinanden og har du brug for det, så tal om det til du ikke orker det mere...
Store Anja..

Anmeld

25. april 2009

LalleHv

1000 MANGE tak fordi I er så hurtige til at skrive..
Og til at hjælpe, det er så dejligt at mærke..

Den er svær at sætte sig ind i den følelse, og det tror jeg bestemt ikke man kan, før man selv står i den!!!

-Men maven er bare flot, stor og rund.. - Og den irriterer mig meget.. Når nu situationen er som den er, og den ikke ska være der!!

Vi har fået meget hjælp på sygehuset, og har snakket med en dame der..
En aftale som væres overlæge arrangerede på en aften efter kl.18....

TAK for alle Jeres svar..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.