Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hen til mig
Jeg har veer igen, kraftigere end de har været før
for at de ikke går i sig selv igen, for så bliver jeg nok lidt ked af det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LilleLene skriver: hen til mig Jeg har veer igen, kraftigere end de har været før for at de ikke går i sig selv igen, for så bliver jeg nok lidt ked af det
Ih hvor spændende. Håber det bliver til noget denne gang.
Puuusssttt.. !! alt det jeg kan, har selv haft det sådanne den sidste uge, de kommer hver dag og regelmæssigt og bliver kraftigere og går så i stå.. jeg har os termin i dag så nu gider vi snart ikke vente mere..
Lige et pust mere.....
De har været til pause i 2 timer tror jeg, men er så småt begyndt at komme igen Er ved at være godt træt af at de aldrig bliver til mere
LilleLene skriver: De har været til pause i 2 timer tror jeg, men er så småt begyndt at komme igen Er ved at være godt træt af at de aldrig bliver til mere
Tror du får masser veer iaften - Nu må bebs være på vej
LotusCPH skriver: Tror du får masser veer iaften - Nu må bebs være på vej
puha det tror jeg ikkemen kan da ikke andet end at håbe
pemiro skriver: Jubii jubiii jubiii......Masser af støv til dig.. Men troede vi blev enige om ouh sammen? Ej pøj pøj.. Håber der sker noget...
Jubii jubiii jubiii......Masser af støv til dig.. Men troede vi blev enige om ouh sammen? Ej pøj pøj.. Håber der sker noget...
Det ka da stadig nå at ske hehe - Kom så
Pust, pust, puuuust - en masse vestøv på dig og bebs, og håb om en god fødsel!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128