Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvilken bog/bøger har I været glade for i jeres graviditet og i den første tid, efter baby er kommet til verden?
Vil gerne have en bog, hvor jeg kan læse lidt om udvikling etc. og hvad jeg kan forvente.
Det er mit første barn.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hvilken bog/bøger har I været glade for i jeres graviditet og i den første tid, efter baby er kommet til verden? Vil gerne have en bog, hvor jeg kan læse lidt om udvikling etc. og hvad jeg kan forvente. Det er mit første barn.
Jeg brugte "politikens graviditetsbog". Jeg har den til salg for 50 kr. (kan afhentes i kbh)
tinasmor skriver: Jeg brugte "politikens graviditetsbog". Jeg har den til salg for 50 kr. (kan afhentes i kbh)
Den brugte jeg også
Jeg brugte også den lille bog jeg fik hos lægen.
Til TS, du kan evt. tilmelde dig Min-Maves graviditetsmails. Godt nok er det mange at få en hver dag, men det var det værd for mig
http://www.min-mave.dk/faq/graviditetsmails-dag-for-dag/
Jeg har to super gode klassikere: 1. Politikens 'Bogen om barnet' og 2. Politikens Graviditetsbog. Hvis jeg skulle vælge én af dem ville jeg 100% vælge 'Bogen om barnet' den dækker så fint det du beskriver - graviditet, fødsel og ca. det første år med baby
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128