mærkelig ring udslet????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.775 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. april 2009

Heidimed lea

hej piger jeg vil høre om i kan hjælpe mig. Rasmus fik sin 5 års vaccine for 8 dage siden. han slog ret meget ud omkring stikket og det bredte sig til en pæn plamage på ca 7 cm.

efterfølgende fik han så udslet på sine fødder sådan nogle røde og ringelignende nogen, vi var ved læge som sagde at det var ufarlig.

nu er han fyldt med kun ringe på fødder og op ad benene samt håndflader. ligner blodudtrækninger.

har i hørt omdet før. han er frisk ellers
heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2009

MaleneG

Heidimed lea skriver:

hej piger jeg vil høre om i kan hjælpe mig. Rasmus fik sin 5 års vaccine for 8 dage siden. han slog ret meget ud omkring stikket og det bredte sig til en pæn plamage på ca 7 cm.

efterfølgende fik han så udslet på sine fødder sådan nogle røde og ringelignende nogen, vi var ved læge som sagde at det var ufarlig.

nu er han fyldt med kun ringe på fødder og op ad benene samt håndflader. ligner blodudtrækninger.

heidi

Det kunne godt lyde som ringorm, så det ville være en rigtig idé at ringe til lægen på mandag, og få en tid til at få det tjekket.

Anmeld

25. april 2009

Heidimed lea

hej jeg tror ikke det er ringorm, var ved lægen fredag og det sidder på hele fodfladen og hånd og op ad benet nu. men du har ret har tænkt tanken mystisk. det er kommet i forbindelse med at han også slog ud med udslet omkring hans stik fra vaccinen

Anmeld

25. april 2009

MaleneG

Du kan læse lidt om det her, der står ikke noget om de steder hvor det typisk vil vise sig.
http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/svampringorm.htm

Anmeld

25. april 2009

Loggidut

du kan også tage et billede og smide ind, så kan man nemmere bedømme det...

Anmeld

25. april 2009

Heidi.

Heidimed lea skriver:

heidi

Jeg tror det er reaktionen på mæslingevaccinen... Phillipa fik noget lignende det samme, og der sagde lægen at det var reaktionen på mæslinger...

Kh Heidi

Anmeld

25. april 2009

Heidimed lea

hej Heidi, det var ikke mæslinge vaccinen men den med polio og difteri mm

Anmeld

25. april 2009

Heidimed lea

hm tænker på om hun kan have vaccineret ham forkert så han har fået den med mæslinger og ikke stivkrampe.. må ringe til lægen mandag

Anmeld

25. april 2009

Heidi.

Heidimed lea skriver:

hej Heidi, det var ikke mæslinge vaccinen men den med polio og difteri mm

Hva er det for en???Frederikke er blevet 5 år og hun er ikke blevet tilbudt andre en MFR som 4 årig.

Anmeld

25. april 2009

Heidimed lea

som 5 år skal de have den med polio og stivkrampe. det står også i kortet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.