så skal jeg være her.. se ALLE:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2012

MorDk

Øjjjj  Vidste 13 er et godt tal *Smiler*

Hvor er det bare STORT!! Tillykke med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2012

Nessie

Stort tillykke til jer

Anmeld

2. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Stort tillykke!! Vh stine

Anmeld

2. juni 2012

Mariajny

tarkoflen skriver:

Jeg for jer og håber at 13 bliver jeres lykketal

Det viser da, at det kan lade sig gøre med lidt tålmodighed

synes godt nok også den har været sat på prøve. nu der synes jeg det er helt uvirkeligt, og har lyst til at fortælle hele verden det

Anmeld

2. juni 2012

Mariajny

MorDk skriver:

Øjjjj  Vidste 13 er et godt tal *Smiler*

Hvor er det bare STORT!! Tillykke med det

hehe ja må det egentlig også være for mig.. min søn var nummer 13 der kom i sin fars dåbskjole, og han var nummer 13 der fik mit familie navn, og nu efter 13 forsøg, er jeg gravid

Anmeld

2. juni 2012

Christabelle

Tillykke

Anmeld

2. juni 2012

DLM

Tillykke

Anmeld

2. juni 2012

Kay

Tillykke

Anmeld

2. juni 2012

Caroline86

Mariajny skriver:

tak allesammen.. er lidt i tvivl om hvor langt jeg er henne. sidste første mens dag var den 13 april, men min mens var ikke så kraftig eller så lang som den plejer..

KÆMPE tillykke med graviditeten

Hvis din sidste mens var tilbage i april så er du jo nok ret langt henne? forudsat at din cyklus er nogenlunde regelmæssig på omkring 30 dage?

Jeg vil nok lige råde dig til at rende omkring lægen og bede om en terminsscanning så du ikke risikerer at overskride gestationsalderen for NF...

Med lidt hurtigt hovedregning er du vel omkring 7 fulde uger... Hvis altså din æl ligger de her ca 14 dage efter 1. mens dag...

Stort tillykke igen

Anmeld

2. juni 2012

Mariajny

Caroline86 skriver:

KÆMPE tillykke med graviditeten

Hvis din sidste mens var tilbage i april så er du jo nok ret langt henne? forudsat at din cyklus er nogenlunde regelmæssig på omkring 30 dage?

Jeg vil nok lige råde dig til at rende omkring lægen og bede om en terminsscanning så du ikke risikerer at overskride gestationsalderen for NF...

Med lidt hurtigt hovedregning er du vel omkring 7 fulde uger... Hvis altså din æl ligger de her ca 14 dage efter 1. mens dag...

Stort tillykke igen

jeg ved ikke hvornår jeg havde ægløsning.ja hopper en tur forbi lægen mandag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.