Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
HAr lige købt denne kjole, men kan desværre ikke passe den.. så derfor sælger jeg den nu videre.. den er bare super smuk
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Filuca skriver: Pris? Og hvordan er den i størrelsen? Jeg er nemlig normalt en str. S-M
Pris? Og hvordan er den i størrelsen? Jeg er nemlig normalt en str. S-M
jamen så tror jeg fint du kan passe den... stoffet er stræk, og den sidder behagelig løst..
Kamulla skriver: jamen så tror jeg fint du kan passe den... stoffet er stræk, og den sidder behagelig løst..
Filuca skriver: Ok, hvordan er standen? Tænker på, om der er fnuller eller lignende? Og hvad tænker du mht. pris?
Ok, hvordan er standen? Tænker på, om der er fnuller eller lignende? Og hvad tænker du mht. pris?
den er helt ny, så intet fnuller..
tænker 500 da den koster 900 for ny
Kamulla skriver: den er helt ny, så intet fnuller.. tænker 500 da den koster 900 for ny
Kamulla skriver: HAr lige købt denne kjole, men kan desværre ikke passe den.. så derfor sælger jeg den nu videre.. den er bare super smuk
Darling<3 skriver: Er ikke til kjoler - men kan du ikke bare bytte den i butikken hvor du har købt den??
Er ikke til kjoler - men kan du ikke bare bytte den i butikken hvor du har købt den??
nej har haft den på og mærket er pillet af.. ellers havde jeg bare byttet..
oppe loppe
slet ingen der kan bruge denne smukke sommerkjole som er helt ny??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128