Jeg nåede med i maj-gruppen :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.304 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. juni 2012

Majbrit

Hej søde tøser

I onsdags (40+4) kl. 18.36 kom vores lille, smukke, sorthårede Olivia til verden, hun vejede 3556 g og var 55 cm. Hun er så vidunderlig og vi er helt væk i hende!

Vi er lige kommet hjem fra to døgn på patienthotellet i Viborg og de første par timer er bare gået over al forventning, bare os tre sammen. Amningen har kørt lige fra start, men hun har ikke været særlig glad for den venstre "tuttelut" () og er blevet dybt ulykke over at ligge alene i en vugge uden os i nærheden... Meeeen, så sker det virkelig store........ Indenfor en time efter vi er kommet hjem har hun nu spist kun var den venstre tuttelut og nu ligger hun og sover tungt i sin lille vugge HELT SELV, mens vi har gået og kigget forundret på hinanden og ellers bare skyndt os at pakke ud og går nu og får svaret tilbage på alle de mange søde beskeder. OG jeg starter ud med baby

Ih hvor er jeg glad for en positiv start for vores lille tremands-team!

Fødslen gik hurtig på sygehuset, vi kom ind 15.45 (skulle lige have Heine ringet ud af et møde... Liiiiidt presset var jeg nok - og det blev Heine også da jeg sagde det var ret tæt på - godt der ikke var fartkontrol mlm. Bjerringbro og Viborg ) og kl. 18.36 kom Olivia. Mine veer var startet om natten, men det var først om eftermiddagen de begyndte at bide og pludselig gik det stærkt. Her to døgn efter er jeg glad og stolt over at det gik så godt og hurtigt (dog ikke smertefrit, jeg kunne ikke nå at få epidural-blokade eller noget smertestillende - men i ved jo alle hvad jeg snakker om super-moms  ).

Er så glad og stolt, hun er mere end hvad vi nogensinde kunne drømme om

Knus fra Majbrit og Olivia (har lige vedhæftet et billede af Olivia og Heine, fra fødestuen)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2012

Koen.

Stort stort tillykke hvor ser farmand stolt og lykkelig ud

Anmeld

2. juni 2012

Tvebakken

Wow, tillykke med Olivia, og hvor er det godt, det går så godt. I er jo de fødte forældre. :-)

Anmeld

2. juni 2012

LR85

Hold op et sødt billede og en dejlig historie. 

Kæmpe kæmpe tillykke

Anmeld

2. juni 2012

Monis

Ihhh tillykke så mange gange. Ja det ER HELT VIDUNDERLIGT at blive mor/forældre! Fedt at det hele kører så godt.

-Og jeg tror at det er helt normalt, at babyerne gerne vil ligge ved jer/ mors babs det meste af tiden de første 4 dage. Det går over igen... Måske allerede nu, hvor hun er glad for at ligge i vuggen.

Og SKØNT at du lige nåede at føde i maj - det er også en fantastisk måned at blive født i

Anmeld

2. juni 2012

JH12

TILLYKKE søde dejligt med et godt fødsels forløb.. Endnu et maj-barn..

Billede er skønt .. Glæder mig til at se meget mere til Olivia ..

Det er vidunderligt at blive mor, og dejligt det bare fungere med amningen
min pige er total morsyg, og vil kun sove ved mor .. Så dejligt olivia vil det, og selvom det er hyggeligt at have hende sovende, så nyd hun kan / vil sove i vuggen...

Anmeld

2. juni 2012

morbibi

tillykke

Anmeld

2. juni 2012

Guldimaven

Stort tillykke, du lyder som en super føder!! Og du fødte på min termin!! Heldigt du stadig er med i Maj gruppen, det kan jeg ikke prale af!

Hun ser dejlig ud!

Anmeld

2. juni 2012

Kruse90

ihh endnu engang stort tillykke smukke. Hvor lyder det bare super dejligt at i er kommet rigtig godt fra start Det er så dejligt.

Jeg glæder mig meget til at mødes med jer og få nogle hyggeligt stunder fremover.

Hun ser bare så fin ud lille Olivia og en dejlig stolt farmand

Kram Carina og Filucca

Anmeld

2. juni 2012

MariaJ

Stort tillykke med hende .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.