Hej søde tøser
I onsdags (40+4) kl. 18.36 kom vores lille, smukke, sorthårede Olivia til verden, hun vejede 3556 g og var 55 cm. Hun er så vidunderlig og vi er helt væk i hende! 
Vi er lige kommet hjem fra to døgn på patienthotellet i Viborg og de første par timer er bare gået over al forventning, bare os tre sammen. Amningen har kørt lige fra start, men hun har ikke været særlig glad for den venstre "tuttelut" (
) og er blevet dybt ulykke over at ligge alene i en vugge uden os i nærheden... Meeeen, så sker det virkelig store........
Indenfor en time efter vi er kommet hjem har hun nu spist kun var den venstre tuttelut og nu ligger hun og sover tungt i sin lille vugge HELT SELV, mens vi har gået og kigget forundret på hinanden og ellers bare skyndt os at pakke ud og går nu og får svaret tilbage på alle de mange søde beskeder. OG jeg starter ud med baby

Ih hvor er jeg glad for en positiv start for vores lille tremands-team!
Fødslen gik hurtig på sygehuset, vi kom ind 15.45 (skulle lige have Heine ringet ud af et møde... Liiiiidt presset var jeg nok - og det blev Heine også da jeg sagde det var ret tæt på - godt der ikke var fartkontrol mlm. Bjerringbro og Viborg
) og kl. 18.36 kom Olivia. Mine veer var startet om natten, men det var først om eftermiddagen de begyndte at bide og pludselig gik det stærkt. Her to døgn efter er jeg glad og stolt over at det gik så godt og hurtigt (dog ikke smertefrit, jeg kunne ikke nå at få epidural-blokade eller noget smertestillende - men i ved jo alle hvad jeg snakker om super-moms
).
Er så glad og stolt, hun er mere end hvad vi nogensinde kunne drømme om 
Knus fra Majbrit og Olivia (har lige vedhæftet et billede af Olivia og Heine, fra fødestuen)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld