Kryds fingre for mig piger!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

merichs skriver:

alt hvad jeg kan 

Tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

michelledam skriver:

håber du kan komme ind i din drømme udd.

Tusind tak, og det håber jeg også!

Anmeld

1. juni 2012

Missq4

krydser hvad der krydse kan

Anmeld

1. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Missq4 skriver:

krydser hvad der krydse kan

Tusind tak

Anmeld

1. juni 2012

tarkoflen

håber det lykkedes og så håber jeg ikke de har lige så rådne arbejdstider som bagerne, for shit så skal man tidligt op

Hvornår får du besked på om du kan blive optaget?

Anmeld

1. juni 2012

Muffin_girl

rikkeregnbue skriver:

Jo, meningen var jo at jeg faktisk skulle starte på HF igen her til August MEN MEN MEN...

Jeg gider IKKEEEEE.

Jeg har altid gerne ville være konditor! Men har altid fået af vide, at det ikke var muligt at blive hernede (Sønderjylland).

Så nu sad jeg lige i drømmeland og opdager at der står på en hjemmeside at man kan blive det i min by!!!

Så nu vil jeg ringe til EUC på mandag og høre dem ad! Og evt. om der er en plads fri til miiiiig

Anmeld

1. juni 2012

Sifling

for dig Men husk lige på, at det er rigtigt svært at få en læreplads som konditor, så måske det var en idé at undersøge, inden du for "spildt" tiden i skole, som du ikke kan bruge til noget
Det var ikke for at ødelægge din drøm! Bare lige en vigtig fakta
endnu en gang

Anmeld

5. juni 2012

KittyCatta

Nu skal du huske på at du senere i uddannelsen skal på skoleforløb i Ringsted. Ikke for at spolere dine drømme, men der er ikke nogen vej udenom.

Ellers lyder det jo som en fantastisk uddannelse for dig. Håber det bedste 

Anmeld

5. juni 2012

Christina Cecilie Rud Svenningsen

rikkeregnbue skriver:

Jo, meningen var jo at jeg faktisk skulle starte på HF igen her til August MEN MEN MEN...

Jeg gider IKKEEEEE.

Jeg har altid gerne ville være konditor! Men har altid fået af vide, at det ikke var muligt at blive hernede (Sønderjylland).

Så nu sad jeg lige i drømmeland og opdager at der står på en hjemmeside at man kan blive det i min by!!!

Så nu vil jeg ringe til EUC på mandag og høre dem ad! Og evt. om der er en plads fri til miiiiig

Hååååber !

Anmeld

12. juni 2012

Tanjadamgaard

rikkeregnbue skriver:

Jeg gider IKKEEEEE.

Ih held og lykke, håber det lykkedes  

Du må lige skrive en lille update, når du ved noget nyt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.