vente tøj til stor piger ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.059 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. juni 2012

Missq4

nogen der har haft de problemer med at finde tøj mens i ventede og skulle ha tøj i store str. hvad gjord i ? fandt i noget hvis ja hvor ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2012

Mother-love

Nu ved jeg ikke hvad du mener med stor pige. Jeg gik fra str 38 og op i str 44 da jeg var gravid. Jeg fandt tøj i hogm. Ellers fandt jeg også noget tøj i storpige buktikker samt bilka og føtex. Bukser kan være sværre at finde. Men bluser er nemme nok. Og nu er vi jo i sommerfperioden så er det endnu nemmere at finde noget. Jeg var gravid i de kolde måneder. Men ellers så jogginbukser. Det gik jeg meget i, da det var nemmest at finde.

Held og lykke

Anmeld

1. juni 2012

Missq4

michelledam skriver:

Nu ved jeg ikke hvad du mener med stor pige. Jeg gik fra str 38 og op i str 44 da jeg var gravid. Jeg fandt tøj i hogm. Ellers fandt jeg også noget tøj i storpige buktikker samt bilka og føtex. Bukser kan være sværre at finde. Men bluser er nemme nok. Og nu er vi jo i sommerfperioden så er det endnu nemmere at finde noget. Jeg var gravid i de kolde måneder. Men ellers så jogginbukser. Det gik jeg meget i, da det var nemmest at finde.

Held og lykke

hehe ja var jeg da bare så heldig jeg bruger 52-54 i busker normalt så er så småt ved at kigge nu om jeg overhovedet kan få vente tøj i min str. eller om jeg skal til at lære at sy meget hurtig hehe

Anmeld

1. juni 2012

Mother-love

Missq4 skriver:

hehe ja var jeg da bare så heldig jeg bruger 52-54 i busker normalt så er så småt ved at kigge nu om jeg overhovedet kan få vente tøj i min str. eller om jeg skal til at lære at sy meget hurtig hehe

Hmm ja det er måske lidt svært at finde noget. Men jeg ville klart tage i bilka eller føtex da de har meget tøj til større piger. Eller stor pige butikker. Og så må du sy så symaskine gløder. Fordi den bliver så varm hi hi hi

Anmeld

1. juni 2012

Missq4

michelledam skriver:

Hmm ja det er måske lidt svært at finde noget. Men jeg ville klart tage i bilka eller føtex da de har meget tøj til større piger. Eller stor pige butikker. Og så må du sy så symaskine gløder. Fordi den bliver så varm hi hi hi

hehe ja der er ikke andet for jeg håber på jeg ikke tager så meget på denne her gang men nu må vi se jeg skulle gerne ha lidt tid at løbe på inden maven begynder at være i vejen i bukserne

men det kunne jo være fedt hvis der var nogen der lige kendte et sted der var godt

Anmeld

1. juni 2012

mor2011_

det finder du uden problemer fu skal bare google det..jeg har par link men eftersom jeg bruger chrome så kan jeg ikke indsætte linker 

Anmeld

1. juni 2012

Missq4

mor2011_ skriver:

det finder du uden problemer fu skal bare google det..jeg har par link men eftersom jeg bruger chrome så kan jeg ikke indsætte linker 

jeg har prøvet lidt men syntes at når der tår de har i stor str og jeg så kommer der ind er der ikke noget alligevel

Anmeld

1. juni 2012

tioyv

Missq4 skriver:

nogen der har haft de problemer med at finde tøj mens i ventede og skulle ha tøj i store str. hvad gjord i ? fandt i noget hvis ja hvor ?

nu ved jeg ikk hvor du kommer fra, men jer var i brønderslev og købe mit ventetøj og han havde op til str 56 i butikken..

Anmeld

1. juni 2012

tioyv

Missq4 skriver:

http://www.ventetoj-outlet.dk/ og det er til rimelig penge for det er en engros salg så der er ikk noget mellemled der skal tjene på det også..

Anmeld

1. juni 2012

Missq4

tioyv skriver:

http://www.ventetoj-outlet.dk/ og det er til rimelig penge for det er en engros salg så der er ikk noget mellemled der skal tjene på det også..

mange tak det vil jeg lige kigge på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.