Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kofoed. skriver: "lapper papir" hehe.Kan man ikke bare lave 7 bogstaver på den ene og 6 på den anden, eller er det for besværligt?
"lapper papir" hehe.Kan man ikke bare lave 7 bogstaver på den ene og 6 på den anden, eller er det for besværligt?
jo så bliver total længden omkring 60 cm hvis jeg forstår dig rigtigt - det kan sagtens laves!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnneBJ skriver: jo så bliver total længden omkring 60 cm hvis jeg forstår dig rigtigt - det kan sagtens laves!
Må man spørge hvor du har fundet skabelonerne ? Altså til dyrene ? Ville gerne lave nogle til at sætte på Carolines vægge
Kofoed. skriver: Ja, men de hænger ikke sammen vel? Så jeg stadig kan have et navn over det andet.
Ja, men de hænger ikke sammen vel? Så jeg stadig kan have et navn over det andet.
det kan du sagtens, det lange navn vil selvfølgelig fylde mest i bredden, men de er ens i højde
Maja_4000 skriver: Må man spørge hvor du har fundet skabelonerne ? Altså til dyrene ? Ville gerne lave nogle til at sætte på Carolines vægge
Google
Hop
Nu med prisangivelse
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128