Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Miss BananaHammock skriver: Selvom baby kun er lidt over 4 cm, og min livmor er på størrelse med en appelsin, så vokser maven. Jeg er normal forholdvis flad på maven, så der er rigtig gang i hormonerne. Men nyder at se lidt gravid ud - også selvom det ikke er baby endnu
Selvom baby kun er lidt over 4 cm, og min livmor er på størrelse med en appelsin, så vokser maven. Jeg er normal forholdvis flad på maven, så der er rigtig gang i hormonerne. Men nyder at se lidt gravid ud - også selvom det ikke er baby endnu
hvor er du bare smuk gravid sødeste!!!!
ønskebarn74 skriver: hvor er du bare smuk gravid sødeste!!!!
Miss BananaHammock skriver: Tak! Det er også bare verdens dejligste følelse. Er gået ind i uge 12 idag så begynder virkelig at tro på at vi bliver forældre til december. Går det godt med dig? Kan se på din tråd du er lidt skør som en ruger altid er
Tak! Det er også bare verdens dejligste følelse. Er gået ind i uge 12 idag så begynder virkelig at tro på at vi bliver forældre til december. Går det godt med dig? Kan se på din tråd du er lidt skør som en ruger altid er
en milepæl er nået..
det går ok her, er utolmodig.. men synes humøret er bedre denne gang.. tror først på noget, når jeg ser 2 streger og har haft en god BP og TS.. sidst havde jeg vildt mange symptomer, pga. at jeg bliver pumpet med ekstra østrogen og crinone morgen og aften.. så nu må vi se.. har også denne gang været mere aktiv og gør hvad jeg har lyst til, løfter bare ikke tunge ting.. .. jeg nægter bare denne gang at sætte hele livet på standby..
Jeg glæder mig til nædste billede af din mave og til billeder fra NF!!!
Hvor er du fin! Og stort tillykke
Man begynder at kunne se lidt nu En rigtig fin mave. Jeg glæder mig til at se den blive større!
Tillykke med de 12 uger, det er jo en milepæl
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128