(marts) Lina 1 mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

452 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. april 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Tænk, at Lina er 1 mdr. i dag. Jeg synes bare, at tiden flyver afsted. Hun er begyndt, at lægge og sparke med benene og komme med små lyde Hun er stadigvæk en dejlig nem og let pige. Vi skal til 5 ugers undersøgelse i næste uge, så det glæder jeg mig rigtig meget til.

Kh.
Katja - Lina 1 mdr. og Luka 18 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2009

Diana...

Ihh hvor dejligt tillykke med 1 månes dagen så er Lucas næsten en måned ældre end Lina han blev 2 måned her d. 21. Ja tiden FLYVER afsted.

Det så sjovt at se den udvikling der faktisk sker fra dag til dag det er fantastisk.

Knus

Anmeld

25. april 2009

D.B.L

Ja synes også at det går AAAAALT for stærkt, ville ønske jeg indimellem kunne stoppe tiden bare et øjeblik. Mine piger må ikke blive store for hurtigt!

Anmeld

25. april 2009

Diana...

FruMOAR skriver:

Ja synes også at det går AAAAALT for stærkt, ville ønske jeg indimellem kunne stoppe tiden bare et øjeblik. Mine piger må ikke blive store for hurtigt!

Ja sådan har jeg det os en gang i mellem.

Anmeld

25. april 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Ja, selvom man synes det er dejligt, at de bliver større og begynder deres udvikling vil man samtidig ønske de ville blive små babyer. Det er bare med, at nyde, at de stadigvæk dufter af babyer - det er den bedste duft i hele verden

God lørdag aften.

Knus
Katja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.