Det fik da lige mine øjne til at spærre op..... (sjovt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2012

Muhmi

Janni. skriver:

Det var da godt han ikke sagde yveret sad imellem bagbenene  

HØRT!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2012

Muhmi

michelledam skriver:

Hehe super guldkorn. Det kunne min kæreste også have sagt. Og det er egwntlig nogle sjove ting man prøver og få ind i hovedet på de små. Det samme er det her hjemme. Og man kommer til at grine den dag man kommer over i vs og pædagogerne siger at ens barn siger at man har yver på maven hahahahaha

Ja præcis!! Anders brugte også den forklaring bagefter at: Jamen der er da kommet mælk ud af dine så (Indskydelse fra mig: Og så er jeg en ko?? ) Nej nej, det er jo det samme som koen... 

Anmeld

1. juni 2012

Mother-love

Muhmi skriver:

Ja præcis!! Anders brugte også den forklaring bagefter at: Jamen der er da kommet mælk ud af dine så (Indskydelse fra mig: Og så er jeg en ko?? ) Nej nej, det er jo det samme som koen... 

ja er der mælk i brysterne så er man da helt sikkert en ko. Hehe jeg følte mig lidt som maren malkeko. Det er så en anden side af sagen hehehe

Anmeld

1. juni 2012

Muhmi

michelledam skriver:

ja er der mælk i brysterne så er man da helt sikkert en ko. Hehe jeg følte mig lidt som maren malkeko. Det er så en anden side af sagen hehehe

Jeg blev Kaldt Maren af min svoger mens jeg ammede Blev tit og ofte gal på ham for jeg følte mig sgu også som en ammemaskine altså... Hehe... Er lidt glad for at det er overstået egentlig 

Anmeld

1. juni 2012

Mother-love

Muhmi skriver:

Jeg blev Kaldt Maren af min svoger mens jeg ammede Blev tit og ofte gal på ham for jeg følte mig sgu også som en ammemaskine altså... Hehe... Er lidt glad for at det er overstået egentlig 

Nu ammede jeg kun i en månede. Da jeg ikke havde nok til isabella. Men den månede var også nok til at jeg følte mig som maren malkeko. For idet man står foroverbøjet og man kigger på ens barn eller snakkede om hende så løb det ud. Det var så hurtigt slut. Men de første dage efter mælken er løbet til. Puha det var altså ikke lige mig.
Glæder mig heller ikke til jeg måske skal have en mere i fremtiden. Men håber dog alligevel jeg kan amme længere end jeg kunne med isabella.

Anmeld

2. juni 2012

mariamiss6

Muhmi skriver:

Han grinede lidt flovt, men han siger tit sådan nogle ting der kan misforståes så jeg tager det ikke så tungt

Hehehehhe.....

Jeg tænkte bare det var mindst lige så stort et guldkorn, hvis han forsøgte at undvige den bagefter

Anmeld

2. juni 2012

Muhmi

mariamiss6 skriver:

Hehehehhe.....

Jeg tænkte bare det var mindst lige så stort et guldkorn, hvis han forsøgte at undvige den bagefter

Han sagde det her:

Anders brugte også den forklaring bagefter at: Jamen der er da kommet mælk ud af dine så (Indskydelse fra mig: Og så er jeg en ko?? ) Nej nej, det er jo det samme som koen... 

Anmeld

2. juni 2012

mariamiss6

Muhmi skriver:

Han sagde det her:

Anders brugte også den forklaring bagefter at: Jamen der er da kommet mælk ud af dine så (Indskydelse fra mig: Og så er jeg en ko?? ) nej, det er jo det samme som koen... 

Igen, totalt gliiiiiiid ud af sidesporet Stakkels mand, han får ikke et ben til jorden lol, og du dør af grin indvendig, det er faktisk strengt

Anmeld

2. juni 2012

Muhmi

mariamiss6 skriver:

Igen, totalt gliiiiiiid ud af sidesporet Stakkels mand, han får ikke et ben til jorden lol, og du dør af grin indvendig, det er faktisk strengt

Mega strengt, men jeg elsker at jeg har en mand der kan få mig til at grine og smile hver dag... Det er simpelthen intet mindre end vidunderligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.