Forpustet!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

824 visninger
9 svar
1 synes godt om
1. juni 2012

HeidiW86

Hej piger!
Er uge 38+3 Idag og bare når jeg lægger mig ned og skal sove bliver jeg forpustet! Altså helt ærlig!
Gør i også det???
Når men skal også lige hører om nogen af jeres fingre sover?? Mine fingre i højre hånd sover konstant nok pga lidt vand i kroppen, men går det væk efter fødslen?? Det godt nok irriterende!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2012

HeidiW86

1. juni 2012

Roselil

Profilbillede for Roselil

Åh, det vækker minder! Blev også forpustet af ingenting!

Fra 7. mdr. kunne jeg ikke  længere cykle eller løbe, ikke fordi jeg var i dårlig form, men fordi jeg ikke kunne trække vejret.

Fik at vide at det var et eller andet med hjertet og den øgede mængde blod man har under graviditet. Det er ikke alle der er plaget af det.

Desværre bevirkede det at jeg fik  mit livs værste kondital. Men det går væk igen efter fødslen

Havde også rigtig meget vand i fingrene og sovende fingre, de gjorde faktisk rigtig ondt til sidst, men det forsvandt ligeså stille et par mdr. efter fødslen.

Anmeld

1. juni 2012

HeidiW86

Roselil skriver:

Åh, det vækker minder! Blev også forpustet af ingenting!

Fra 7. mdr. kunne jeg ikke  længere cykle eller løbe, ikke fordi jeg var i dårlig form, men fordi jeg ikke kunne trække vejret.

Fik at vide at det var et eller andet med hjertet og den øgede mængde blod man har under graviditet. Det er ikke alle der er plaget af det.

Desværre bevirkede det at jeg fik  mit livs værste kondital. Men det går væk igen efter fødslen

Havde også rigtig meget vand i fingrene og sovende fingre, de gjorde faktisk rigtig ondt til sidst, men det forsvandt ligeså stille et par mdr. efter fødslen.

Det erkel glad forat hører! det har været muligt for mig at dyrke motion indtil for 3 uger siden!! Men nu er det da helt slut!
Syntes bare det er så ubehageligt med de fingere, de gør nemlig også ondt især om morgen når jeg vågner!

Anmeld

1. juni 2012

fairlady

bliver allerede forpustet, når jeg skal bindesko og jeg har 10 uger endnu:-S...

Vær opmærksom ang. de sovende fingre. Ved ikke alverden omkring det, men kan ikke lade være med at tænke svangerskabsforgiftning? Så evt. du måske skulle tjekke op med jordemor eller læge?

Anmeld

1. juni 2012

HeidiW86

fairlady skriver:

bliver allerede forpustet, når jeg skal bindesko og jeg har 10 uger endnu:-S...

Vær opmærksom ang. de sovende fingre. Ved ikke alverden omkring det, men kan ikke lade være med at tænke svangerskabsforgiftning? Så evt. du måske skulle tjekke op med jordemor eller læge?

JM siger at de sovende fingere er okay hun sagde ihvertfald intet til det.. Men skal et smut forbi lægen onsdag og så kan jeg evt sige det til ham der.. Har nemlig ikke særlig vand i kroppen, altså mine fingre er ikke mega hævet, men gør ondt og sover..

Anmeld

1. juni 2012

fairlady

HeidiW86 skriver:

JM siger at de sovende fingere er okay hun sagde ihvertfald intet til det.. Men skal et smut forbi lægen onsdag og så kan jeg evt sige det til ham der.. Har nemlig ikke særlig vand i kroppen, altså mine fingre er ikke mega hævet, men gør ondt og sover..

ok. Så skal jeg ikke gøre dig unødig bange. Det var bare lige en tanke. Super at du har tjek på det

Anmeld

1. juni 2012

HeidiW86

fairlady skriver:

ok. Så skal jeg ikke gøre dig unødig bange. Det var bare lige en tanke. Super at du har tjek på det

Men hvordan kan det være i forhold til svangerskabsforgiftning??

Anmeld

1. juni 2012

fairlady

HeidiW86 skriver:

Men hvordan kan det være i forhold til svangerskabsforgiftning??

synes bare jeg har hørt noget med sovende fingre. Men det skal du altså ikke bekymre dig om, hvis du har snakket med prof. omkring det.

Anmeld

1. juni 2012

HeidiW86

fairlady skriver:

synes bare jeg har hørt noget med sovende fingre. Men det skal du altså ikke bekymre dig om, hvis du har snakket med prof. omkring det.

Årh oki!
Hører lige lægen på onsdag så er jeg 100 på det er som det skal være!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.