Fodvorter!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

810 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. juni 2012

mpr

ØV øv øv! Kæresten, bonusdatteren og jeg var i badeland sidste weekend det var første gang jeg var i badeland i over et halvt år! Og her til morgen vågner jeg op med en ordentlig bule/udhuling under foden. Til min skræk opdager jeg det er en fodvorte der åbenbart er blevet stor i løbet af natten! Finder 5 i alt! Gud hvor er det møg hamrende irriterende!!!!   Har spildt 150 kr i dag for at få noget til at fjerne det selv med... Kan det virkelig passe at man ikke kan gå i badeland uden klipklappere nu om dage fordi man kan blive smittet i omklædningsrummet og i badet...

Undskyld skulle bare lige ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

HADER HADER HADER de skide fodvorter!

Kan godt forstå du synes det er træls. Døjede meget med dem da jeg var mindre, og har ikke været i svømmehal og lign siden!

Anmeld

1. juni 2012

Mother-love

Åhhhh det er så træls. Har selv har det en gang. Og ja man kan åbentbart ikke gå uden klipklappere.
Synes bare det er så skide dårligt at folk der har fodvorter ikke er voksne nok til at lade være med at få i svømmehallen med en fodvorte.

Anmeld

1. juni 2012

Fru.Mäes <3

De er så NASTY!!

Jeg har ALTID klip-klapper på i svømmehallen, men det er ligeså meget fordi jeg kan ikke lide at gå på gulvet når der ligger en masse kår og andet skidt 

Jeg døjede meget med fodvorter da jeg var yngre og dyrkede håndbold..

Jeg ordnede dem selv!! Købte det der vortex, eller hvad det hedder. Smurte et ordentlig lag på vorten, tapede vorten ind med sportstape og lod det sidde 3-5 dage.. Når jeg så hev tapen af, fulgte vorten med, med rod og det hele..

Bare et lille trick herfra 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.