Veloverstået kontrol scaning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

302 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja så har jeg været til kontrol scaning her i uge 35+3 og alt ser heldigvis stadig helt perfekt ud  

" Bette " pigen blev skudt til at veje ca 2572 g, så hun ligger stadig lidt over gennemsnits vægten. 

Fik at vide at når jeg ska til jordmoren på torsdag, ska vi ha snakket igangsættelse eller pks, da jeg under ingen omstændigheder må, gå over tid. Det betyder jo så også at vi nu ved, at om ca 4 uger har vi en lille ny baby i familien Så spændene!! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2012

sommerc

Profilbillede for sommerc
StineW79 skriver:

Ja så har jeg været til kontrol scaning her i uge 35+3 og alt ser heldigvis stadig helt perfekt ud  

" Bette " pigen blev skudt til at veje ca 2572 g, så hun ligger stadig lidt over gennemsnits vægten. 

Fik at vide at når jeg ska til jordmoren på torsdag, ska vi ha snakket igangsættelse eller pks, da jeg under ingen omstændigheder må, gå over tid. Det betyder jo så også at vi nu ved, at om ca 4 uger har vi en lille ny baby i familien Så spændene!! Vh stine

Ej hvor spændende Og dejligt hvorfor må du ikke gå over tid ?

Anmeld

1. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Bondeost skriver:

Ej hvor spændende Og dejligt hvorfor må du ikke gå over tid ?

Siden jeg fik thea i sep 2008, har mit blodtryg lagt alt for højt, så jeg er i blodtrygs behandling, hvilket åbenbart betyder at jeg ik må gå over tid + at jeg fik thea ved aks, så baby må vist ik blive alt for stor. Hun er skudt til at ville komme til at veje ca 3800-4000 g ved termin. Er noget spændt på hva jodrdmoren siger!! 

Plus jeg er stadig virklig meget i tvivl omkring hvordan jeg ska vælge mellem alm fødsel og et evt pks!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.