Hvad skal jeg give far med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.094 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. juni 2012

Anonym trådstarter

Hej piger.

Nogen ved måske hvem jeg er, men håber i respekterer min anonymitet.

Jeg har lige i dag modtaget brev fra statsforvaltningen om fastsættelse af samvær, da vi ikke kan blive enige og jeg ikke altid gider ofre mig for at nu får han nye tider i skolen osv.

Men i brevet står der også, at han gerne vil vide hvad JEG skal give HAM (dvs. hvad han egentlig betaler til med børnepengene)

Er jeg helt ude i hampen hvis jeg mener, at tøj og sko og mere i den dur er det han betaler til?

Og at HAN skal sørge for det mad hun skal have ved ham og bleer?

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2012

Pinkrose

Anonym skriver:

Hej piger.

Nogen ved måske hvem jeg er, men håber i respekterer min anonymitet.

Jeg har lige i dag modtaget brev fra statsforvaltningen om fastsættelse af samvær, da vi ikke kan blive enige og jeg ikke altid gider ofre mig for at nu får han nye tider i skolen osv.

Men i brevet står der også, at han gerne vil vide hvad JEG skal give HAM (dvs. hvad han egentlig betaler til med børnepengene)

Er jeg helt ude i hampen hvis jeg mener, at tøj og sko og mere i den dur er det han betaler til?

Og at HAN skal sørge for det mad hun skal have ved ham og bleer?

På forhånd tak

Altså kunne forstille mig du skulle give tøj med til de dage det er. Men bleer mad dyne pude, og alt såda. Noget skal han selv have jo?

Anmeld

1. juni 2012

Anonym trådstarter

Denisep skriver:

Altså kunne forstille mig du skulle give tøj med til de dage det er. Men bleer mad dyne pude, og alt såda. Noget skal han selv have jo?

Jeg tror du misforstår mig

Min datter er 4½ måned dvs. hun er ikke på overnatning hver anden weekend og alt det.

Jeg mener at HAN skal selv have mad liggende til hende - hun spiser MME og grød - da det IKKE er med under børnepengene.

Han mener at JEG skal sørge for alt.

Anmeld

1. juni 2012

mpr

Anonym skriver:

Jeg tror du misforstår mig

Min datter er 4½ måned dvs. hun er ikke på overnatning hver anden weekend og alt det.

Jeg mener at HAN skal selv have mad liggende til hende - hun spiser MME og grød - da det IKKE er med under børnepengene.

Han mener at JEG skal sørge for alt.

Vil mene at tøj, sko og bleer er noget du skal give ham med da du med bopæls ret får pengene til at købe de ting for og det gør han ikke

Anmeld

1. juni 2012

Nattøs

Min helt ærlig mening er, at ja du skal give dit barn tøj og sko med.

Bleer og mad, er da selvfølgelig noget faren selv skal sørger for. Altså man er vel far og har valgt at være far, så må han da også sørger for at barnet kan have det godt hjemme ved dig. Du kan være sød at give ham en pakke bleer, men helt ærlig. Hvis han ikke har råd til at give sit barn det rigtige mad, hvordan vil han så nogensiden have råd til at have hende på ferie osv?

Og jeg ved fra tidligere forhold, at faren har kunne tage ud og købe tøj osv på morens regning, også betaler statforvaltningen og kræver penge af moren. 

Anmeld

1. juni 2012

Anonym trådstarter

Nattøs skriver:

Min helt ærlig mening er, at ja du skal give dit barn tøj og sko med.

Bleer og mad, er da selvfølgelig noget faren selv skal sørger for. Altså man er vel far og har valgt at være far, så må han da også sørger for at barnet kan have det godt hjemme ved dig. Du kan være sød at give ham en pakke bleer, men helt ærlig. Hvis han ikke har råd til at give sit barn det rigtige mad, hvordan vil han så nogensiden have råd til at have hende på ferie osv?

Og jeg ved fra tidligere forhold, at faren har kunne tage ud og købe tøj osv på morens regning, også betaler statforvaltningen og kræver penge af moren. 

Jeg giver ALTID mit barn tøj med, og sko med. Jeg tror jeg har formuleret mig forkert.

Problemet ligger i at han mener JEG skal sørge for det mad osv hun skal have nede ved ham.

Og det mener jeg ikke! Jeg mener kun at jeg skal sørge for tøj og sko og sådanne ting

Anmeld

1. juni 2012

Anonym trådstarter

Chel1992 skriver:

Vil mene at tøj, sko og bleer er noget du skal give ham med da du med bopæls ret får pengene til at købe de ting for og det gør han ikke

Okay, men mad til hende - det skal han sørge for?

Anmeld

1. juni 2012

mpr

Anonym skriver:

Okay, men mad til hende - det skal han sørge for?

Ja mad det skal han selvfølgelig selv sørge for

Anmeld

1. juni 2012

Anonym trådstarter

Chel1992 skriver:

Ja mad det skal han selvfølgelig selv sørge for

Okay tak.. Det mener han nemlig ikke at han skal

Anmeld

1. juni 2012

wamse

Han skal selvfølgelig betale for maden til hende, når hun er ved ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.