Nogen fra Århus der måske vil hjælpe mig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. juni 2012

An&Jo

Jeg leder med lys og lygte efter en neopren taske fra Marc by Marc Jacobs, jeg har fundet den på nettet, og jeg SKAL bare eje den..
Problemet er bare at jeg kun kan finde den på amerikanske hjemmesider, og tør snart ikke tage chancen med tolden, for det kan gå hen og blive ret dyrt..

Jeg var så inde i en butik her i Aalborg igår, som jeg ved sælger dette mærke, men de havde ikke fået den hjem som jeg gerne vil have, og de får den heller ikke desværre, da hun mente den var levet eksklusivt til deres egne butikker rundt om i verden..
MEN der ligger jo så en Marc by Marc Jacobs i Århus, der er bare ret langt for mig hvis nu de ikke har lige præcis den jeg vil have..

Så jeg tænkte om der muligvis var en fra Århus der ville være så venlig at hjælpe mig med at se om den er der??
Ikke købe den for mig, bare se om den er der, for er den det, så tager jeg selv til Århus og henter den..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2012

Nettemor

Kan du ikke ringe eller maile til butikken?

Anmeld

1. juni 2012

tarkoflen

An&Jo skriver:

Jeg leder med lys og lygte efter en neopren taske fra Marc by Marc Jacobs, jeg har fundet den på nettet, og jeg SKAL bare eje den..
Problemet er bare at jeg kun kan finde den på amerikanske hjemmesider, og tør snart ikke tage chancen med tolden, for det kan gå hen og blive ret dyrt..

Jeg var så inde i en butik her i Aalborg igår, som jeg ved sælger dette mærke, men de havde ikke fået den hjem som jeg gerne vil have, og de får den heller ikke desværre, da hun mente den var levet eksklusivt til deres egne butikker rundt om i verden..
MEN der ligger jo så en Marc by Marc Jacobs i Århus, der er bare ret langt for mig hvis nu de ikke har lige præcis den jeg vil have..

Så jeg tænkte om der muligvis var en fra Århus der ville være så venlig at hjælpe mig med at se om den er der??
Ikke købe den for mig, bare se om den er der, for er den det, så tager jeg selv til Århus og henter den..

Har du ikke et vare nr. eller noget på den, for så kunne du måske ringe og høre dem ad?

Jeg ved ikke lige hvornår jeg kommer ned i byen igen, er ikke verdensmester i at komme ud for tiden, men hvis du har lidt tålmodighed, så vil jeg godt prøve at kigge næste gang jeg kommer derned ved du hvor butikken ligger henne?

Anmeld

1. juni 2012

An&Jo

Nettemor skriver:

Kan du ikke ringe eller maile til butikken?

Jo, det havde jeg da slet ikke lige tænkt på faktisk..

Anmeld

1. juni 2012

An&Jo

tarkoflen skriver:

Har du ikke et vare nr. eller noget på den, for så kunne du måske ringe og høre dem ad?

Jeg ved ikke lige hvornår jeg kommer ned i byen igen, er ikke verdensmester i at komme ud for tiden, men hvis du har lidt tålmodighed, så vil jeg godt prøve at kigge næste gang jeg kommer derned ved du hvor butikken ligger henne?

Den skulle ligge nede i volden kunne jeg forstå på ekspedienten her i Aalborg..

Men har ikke et vare nummer, kun et navn på den, men kan da lige prøve at ringe derned alligevel, det kan jo være de kan hjælpe mig..

Anmeld

1. juni 2012

tarkoflen

An&Jo skriver:

Den skulle ligge nede i volden kunne jeg forstå på ekspedienten her i Aalborg..

Men har ikke et vare nummer, kun et navn på den, men kan da lige prøve at ringe derned alligevel, det kan jo være de kan hjælpe mig..

Hvis du har navnet på den, så burde de da kunne hjælpe dig og ellers prøv at send dem et billed, det må de kunne finde ud af

Held og lykke med det

Anmeld

1. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Har du set, om de sælge den på den engelske hjemmeside og leverer til Danmark? Så slipper du i hvert fald for tolden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.