Brunligt udflød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. juni 2012

kimfrit

Hej Piger

Jeg ved godt der er andre der har spurgt om det før, men jeg skal lige hører jer.

Jeg er i dag 34+1 henne, og har haft siden i morges noget brunligt udflåd, intet frisk blod. og så har jeg vildt ondt i lænden, ikke med pluk veer. Og jeg mærker den lille sparke hele tiden, hun er rigtig aktiv nemlig.
Jeg har ringet til fødegangen, som siger jeg skal vente og se om der komme noget frisk blod og så ringe til dem igen.

Men alle steder på nettet synes jeg at man læser at brunligt udflød er tegn på startene fødsel.

og det er jo lidt for tidligt af føde nu, er der andre der har haft sådan uden at føde for tidligt ellers hvad er jeres erfaringer?

På forhånd tak for jeres hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2012

kimfrit

jeg opper lige

Anmeld

1. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tænker at det er helt normalt, hvis der nu har været en lille rift i vegina at der ka komme lidt brunt udfløj. Ens slimhinder er jo noget mere følsomme for tiden, så der ska ik så meget til for at ireterre dem.

Tror bare at jeg ville slappe af, hvis ik der kom frisk blod, især nu du har snakket med en fag person! Vh stine

Anmeld

1. juni 2012

kimfrit

StineW79 skriver:

Tænker at det er helt normalt, hvis der nu har været en lille rift i vegina at der ka komme lidt brunt udfløj. Ens slimhinder er jo noget mere følsomme for tiden, så der ska ik så meget til for at ireterre dem.

Tror bare at jeg ville slappe af, hvis ik der kom frisk blod, især nu du har snakket med en fag person! Vh stine

ja jeg prøver også at slappe af så vidt det er muligt

tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.