Hvor sent testede du positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. juni 2012

Anonym trådstarter

Hej piger!

Er nu gået 3 dage over tid - og det er ALDRIG sket før. Normalt får jeg mens på. 28. Dagen på slaget.

Tog en strimmeltest igår. Der kom en streg, men utydelig. Her til morgen var det, det samme, dog virkede den mere utydelig.

Vil gerne høre fra de piger/kvinder der testede sent og hvordan det sådan udspillede sig med antal dage over tid, tests og hvornår i fandt ud af graviditeten.

Håber meget på hjælp. 

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2012

Anonym trådstarter

Hjælp lige!

Anmeld

1. juni 2012

Bassemor<3

Jeg kunne først teste positivt 10+0 lægen synes det var noget af et mysterie, men havde jævnligt taget teste og fået testet hos lægen, alle sammen helt negative, men så en dag var den bragende positiv, vi troede jeg var 4 uger henne, men nej, en ts vist jeg var 10+0

Anmeld

1. juni 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Hej piger!

Er nu gået 3 dage over tid - og det er ALDRIG sket før. Normalt får jeg mens på. 28. Dagen på slaget.

Tog en strimmeltest igår. Der kom en streg, men utydelig. Her til morgen var det, det samme, dog virkede den mere utydelig.

Vil gerne høre fra de piger/kvinder der testede sent og hvordan det sådan udspillede sig med antal dage over tid, tests og hvornår i fandt ud af graviditeten.

Håber meget på hjælp. 

Kram

jeg testede første gang 1 uger over tid - negativ

testede igen 1½ uge over tid - negativ

testede så igen 2 uger over tid - positiv

Anmeld

1. juni 2012

Anonym trådstarter

Nu her når jeg har været på toilettet er der brunligt udflåd med når jeg tørrer mig. ØV!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.