Fregner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.781 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. juni 2012

lio

Jeg har altid haft en smule fregner, særlig om sommeren kommer de rigtig frem på kinderne, men har nu allerede fået MANGE ift at sommeren dårligt er startet og har faktisk også fået en del på maven...

Jeg går ud fra at det er graviditeten der driller mig lidt, er der andre end mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2012

Jibbe

Jeg har aldrig haft fregner før min første graviditet. Nu her 2 gang er de også blevet noget tydelige allerede nu så det er ikke kun dig

Anmeld

1. juni 2012

lio

Jibbe skriver:

Jeg har aldrig haft fregner før min første graviditet. Nu her 2 gang er de også blevet noget tydelige allerede nu så det er ikke kun dig

Så må der være noget om det

Nu jeg ser godt efter i spejlet så spreder det sig småt i ansigtet, dog skal man meget tæt på for at se det ikk kun er kinderne...

Anmeld

1. juni 2012

Mother-love

Mine fregner blev også store. Plus jeg har fået flere skønhedspletter efter jeg blev gravid. Særligt på maven. Trods jeg var gravid fra 15 sep til 30. Maj så der var jo ikke så meget sommer til mig hehe

Anmeld

1. juni 2012

lio

michelledam skriver:

Mine fregner blev også store. Plus jeg har fået flere skønhedspletter efter jeg blev gravid. Særligt på maven. Trods jeg var gravid fra 15 sep til 30. Maj så der var jo ikke så meget sommer til mig hehe

Ja, har vidst fået lidt flere skønhedspletter på maven.. meget små men ret mange synes jeg... 

Anmeld

1. juni 2012

Mother-love

Laijona Äiti skriver:

Ja, har vidst fået lidt flere skønhedspletter på maven.. meget små men ret mange synes jeg... 

Mine startede også som små men det blev faktisk ret store tilsidst. Underligt man egentlig får dem bare fordi man er gravid hehe

Anmeld

2. juni 2012

Lotte85

Det kan også være pga. Hormoner, 

Hvis det er store pletter,(næsten så det ligner man er lidt snavset)Kan det være pigmentforandringer, hos de fleste går det væk efter graviditeten! men husk at bruge solcreme med høj faktor. 

Anmeld

2. juni 2012

AnnaK89

Mine fregner er også blevet kæmpe store i ansigtet og har fået flere på armene, end jeg plejer at få

Anmeld

2. juni 2012

lio

Lotte85 skriver:

Det kan også være pga. Hormoner, 

Hvis det er store pletter,(næsten så det ligner man er lidt snavset)Kan det være pigmentforandringer, hos de fleste går det væk efter graviditeten! men husk at bruge solcreme med høj faktor. 

Jeg har ikke fået sol, og har slet ikke smidt blusen, så solfaktor kan nok ikke gøre meget ved det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.