børnevenligt og billigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

794 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. juni 2012

bobbles

ja vi har siddet og kigget det bliver nok for varmt i tyrkiet der i august

så vi kiggede lidt på mallorca for det er meget børnevenligt, men tænker det er da ikke så billigt igen hvis man nu gerne vil købe lidt tøj?! hvilke andre steder er meget børnevenlige og billigt i shopping, udover tyrkiet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Mallorca er en del dyrere end Tyrkiet - både med tøj og mad. Men det er et rigtig dejlig sted og har været der et par gange med børn

Anmeld

1. juni 2012

L&V

Frøken Christiansen skriver:

ja vi har siddet og kigget det bliver nok for varmt i tyrkiet der i august

så vi kiggede lidt på mallorca for det er meget børnevenligt, men tænker det er da ikke så billigt igen hvis man nu gerne vil købe lidt tøj?! hvilke andre steder er meget børnevenlige og billigt i shopping, udover tyrkiet

ja Mallorca er en dyr fornøjelse Men Bulgarien og Kroatien er nogle super børnevenlige steder og ret billige både at rejse til og at leve i Også er der en temp der er til at holde til for de små

Anmeld

1. juni 2012

bobbles

Månsson skriver:

ja Mallorca er en dyr fornøjelse Men Bulgarien og Kroatien er nogle super børnevenlige steder og ret billige både at rejse til og at leve i Også er der en temp der er til at holde til for de små

okay har også kigget lidt på bulgarien dog ikke kroatien endnu  der skal heller ikke være alt for varmt når den lille kun er knapt 1 år der  personligt synes jeg også at alt over 25 grader er for meget

Anmeld

1. juni 2012

L&V

Frøken Christiansen skriver:

okay har også kigget lidt på bulgarien dog ikke kroatien endnu  der skal heller ikke være alt for varmt når den lille kun er knapt 1 år der  personligt synes jeg også at alt over 25 grader er for meget

Der nemlig det Jeg kender rigtig mange børnefamilier der tager derned år efter år og bare er super glade for det

Anmeld

1. juni 2012

MortilElias2010

Tenerife

Anmeld

1. juni 2012

bobbles

MortilElias2010 skriver:

Tenerife

okay ved du hvordan gran canaria er i forhold til tenerife? penge mæssigt? da jeg jo holder vældig meget af at shoppe

Anmeld

1. juni 2012

bobbles

nogen der har været på gran canaria som synes det var nogenlunde billigt?

Anmeld

2. juni 2012

Alexander&Lærke

Hvis 25 g er for varmt ville jeg nok vente med at tage afted til sidst i sep/først i okt. Vi har været på mallorca den sidste ude i sep og da vi lanede dernede var der 26g om aftnen, og en helt anden luft, altså sydlands luften.... Da vi tog derfra var der også 25 g og vi kom hjem til 6 grader i dk og blæse vejr.

De fleste steder syd på, er der stor mulighed for at der kan være op mod 30 g i august. 

Anmeld

2. juni 2012

bobbles

Mette&Alexander skriver:

Hvis 25 g er for varmt ville jeg nok vente med at tage afted til sidst i sep/først i okt. Vi har været på mallorca den sidste ude i sep og da vi lanede dernede var der 26g om aftnen, og en helt anden luft, altså sydlands luften.... Da vi tog derfra var der også 25 g og vi kom hjem til 6 grader i dk og blæse vejr.

De fleste steder syd på, er der stor mulighed for at der kan være op mod 30 g i august. 

jamen det går ikke at vente da jeg skal starte uddannelse 10 sep. og kæresten har ferie der så vi kan rejse mellem den 21 og 28 august også en uge frem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.